بازگشت مسابقات قرآن به حسینیه ارشاد/ آغاز رقابت‌های استان تهران از فردا
کد خبر: 3732940
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

بازگشت مسابقات قرآن به حسینیه ارشاد/ آغاز رقابت‌های استان تهران از فردا

گروه مسابقات ــ مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن از صبح فردا، ششم مردادماه در استان تهران آغاز و بلافاصله پس از مراسم افتتاحیه رقابت‌های بخش بانوان برگزار می‌شود.

جمعه //////آغاز مرحله استانی مسابقات سراسری قرآن در تهران از فردا

به گزارش ایکنا; چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم که از اوایل تیرماه در استان‌های مختلف وارد مرحله استانی شده است، از صبح روز شنبه, ششم مردادماه در استان تهران آغاز می‌شود.
بر همین اساس مراسم افتتاحیه این مسابقات ساعت 8:30 صبح در بخش بانوان آغاز می‌شود و بعد از آن نیز رقابت‌ها در این بخش ادامه می‌یابد.
رقابت‌های بخش بانوان این دوره از مسابقات در دو روز ابتدایی(شنبه و یکشنبه) و رقابت‌های بخش آقایان نیز روهای هشتم، نهم و دهم(دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه) برگزار می‌شود.
همچنین مراسم اختتامیه این مسابقات روز چهارشنبه 10 مردادماه برگزار می‌شود. این مسابقات امسال در حسینیه ارشاد برگزار می‌شود تا به این ترتیب پس از سال‌ها مسابقات قرآن بار دیگر به این مکان خاطره‌انگیز برای قرآنیان بازگردد. 
در این دوره از مسابقات مجموعاً 268 شرکت‌کننده شامل 130 نفر در بخش بانوان و نیز ۱۳۸ نفر در بخش آقایان و در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم حضور دارند.

انتهای پیام

captcha