آغاز نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز
کد خبر: 3733083
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲

آغاز نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز

گروه معارف- سرپرست ستاد هماهنگی و نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق خوانش نهج‌البلاغه‌خوانی همگام می‌شوند.

آغاز نهضت نهج‌البلاغه‌خوانی در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز

حجت الاسلام کاظم شکری در گفت وگو با ایکنا از البرز به اجرای طرح نهج البلاغه‌خوانی در مساجد این استان اشاره و اظهارکرد: هدف از اجرای این طرح مردمی کردن خواندن و مطالعه کتاب شریف نهج‌البلاغه به‌عنوان یک گنج بی‌پایان و سرشار از معارف اسلامی و خارج کردن این کتاب از غربت است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه نهج‌البلاغه و نقش بهره‌گیری از معارف آن در زندگی، افزود: نهج‌البلاغه گنجی متعالی و جامعی است که ما و همه نسل‌های بعد و قبل ما و همه بشریت می‌توانند از این کتاب شریف، در راستای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی استفاده کنند.
این مسئول بابیان اینکه هدف از اجرای این طرح در مرحله اول، آموزش نهج‌البلاغه‌خوانی به روشی آسان است، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح تلاش می‌شود که خواندن نهج‌البلاغه و توجه به معارف ناب آن، فراگیر و عمومی شود.
شکری در پایان با تاکید بر اهمیت نهضت جهانی احیای نهج‌البلاغه‌خوانی گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در راستای تحقق خوانش نهج‌البلاغه‌خوانی همگام می‌شوند.
انتهای پیام./

captcha