فعالیت ۱۲ کانون مساجد در سرخه
کد خبر: 3733137
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۲

فعالیت ۱۲ کانون مساجد در سرخه

گروه اجتماعی - فرماندار سرخه با اشاره به فعالیت ۱۲ کانون فرهنگی هنری مساجد در این شهرستان، گفت: افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جسم و روان یکی از نیاز‌های اصلی و اساسی جامعه امروزی است.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از خبرگزاری مهر علی‌محمد مویدی‌زاده، فرماندار شهرستان سرخه عصر روز گذشته 2 مرداد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت سرخه از فعالیت ۱۲ کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان خبر داد و گفت: این کانون‌ها می‌توانند با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین استفاده از ظرفیت‌های خانه ورزش روستایی در روستاها نسبت به تدوین برنامه‌های مناسب اوقات فراغت ویژه جوانان و نوجوانان در سطح شهرستان اقدام کنند.

وی ادامه داد: افزایش نشاط اجتماعی و سلامت جسم و روان یکی از نیازهای اصلی و اساسی جامعه امروزی است و در همین راستا بسترسازی مناسب برای اجرای ورزش همگانی ویژه کارمندان ادارات می‌تواند در افزایش روحیه و نشاط در بین آنان و افزایش بازدهی امور اداری بسیار تأثیرگذار باشد.

رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان سرخه از برگزاری ۱۴ دوره آموزشی ازدواج در تیرماه سال جاری در شهر سرخه خبر داد و یاداور شد: طی برگزاری این دوره‌ها بیش از ۳۵۰ نفر آموزش دیدند که در آینده نزدیک این دوره‌ها در روستاهای بخش مرکزی سرخه نیز اجرا خواهد شد.

مؤیدی زاده با تأکید بر توجه ویژه‌بر ترویج فرهنگ ورزش همگانی در بین جوانان و نوجوانان افزود:این مهم باید با آینده‌نگری و تدوین‌شده به‌صورت فراگیر در بین جوانان و نوجوانان اجرا شود.

وی جوانان و نوجوانان را از سرمایه‌های ارزشمند جامعه و کشور دانست و  اذعان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و به‌ویژه آمریکا با تحرکات خود طی چند ماه اخیر درصدد افزایش ناامیدی و القاء روحیه یاس در بین جوانان کشور هستند که باید با هوشیاری و تدبیر ویژه با اجرای برنامه‌ها و اقدامات تأثیرگذار با این تحرکات برخورد شود.

فرماندار سرخه  یاداور شد: برگزاری مسابقات قرآنی، اردوهای تفریحی و آموزشی، دوره‌های اوقات فراغت خوشنویسی، سفالگری، طراحی و مجسمه‌سازی ویژه کودکان، دوره‌های آموزشی ویژه مددجویان کمیته امداد، پخش فیلم در سینما و برنامه‌های متفاوت ورزشی و بومی محلی در سطح شهر و روستاها ازجمله برنامه‌های اجراشده در حوزه اوقات فراغت و ساماندهی امور جوانان در سطح شهرستان تاکنون بوده است. انتهای پیام

captcha