اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری به اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی در یزد
کد خبر: 3733190
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
تقی پور خبر داد:

اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری به اردوی آموزشی استعدادهای قرآنی در یزد

گروه فعالیت های قرآنی- سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری گفت:30 نفر از استعدادهای درخشان قرآنی استان در اردوی منطقه ای استان های مرکز کشور که در یزد برگزاری می شود ،شرکت می کنند.

اعزام منتخبین چهارمحال و بختیاری دوره استعدادهای قرآنی به اردوی یزد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری محسن تقی پور سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، در رابطه با برگزاری اردوی منطقه ای استان های مرکز کشور این طرح که امسال در یزد برگزار می شود، اظهار کرد: طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور یک طرح زود ‌بازده‌ای است که از سوی سازمان دارالقرآن الکریم در سطح کشور اجرا می‌شود.
وی با بیان این که اردوهای این طرح قرآنی پیش از این با حضور همه نوجوانان در یک مکان برگزار می‌شد، تصریح کرد: بنابر تصمیم سازمان دارالقرآن الکریم از سال گذشته مقرر شد تا اردوهای این طرح قرآنی به صورت منطقه‌ای برگزار شود و سال گذشته شهرکرد میزبان اولین دوره اردوهای منطقه غرب کشور با حضور 110 استعداد قرآنی بود.
تقی پور در ادامه با بیان این که استان‌های چهار محال و بختیاری، اصفهان، کرمان و یزد امسال در منطقه استان های مرکز کشور طرح استعدادهای درخشان قرآنی کشور قرار دارند، افزود: این اردو از روز چهارشنبه دهم مرداد با حضور 30 استعداد قرآنی از استان در این اردو شروع می شود و در روز دوشنبه 14 مرداد نیز خاتمه می یابد.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری در ادامه با بیان این که این استعدادهای قرآنی در رده سنی 13 تا 18 سال هستند، تصریح کرد: اردوی استعدادهای قرآنی با حضور قاریان نوجوان از سراسر استان از طریق معرفی نفرات اول تا سوم مسابقات دانش آموزی اداره کل آموزش پرورش استان در یزد برگزار می شود.
وی ادامه داد: امسال به جهت تقویت بحث آموزشی استعدادهای قرآنی، اساتید به صورت متمرکز از تهران اعزام می‌شوند. همچنین، در مناطق مختلف از وجود برخی از اساتید قرآنی شناخته شده که مورد تأیید هستند نیز استفاده می‌شود .
تقی پور گفت: طی اجرای این اردوی قرآنی، شش کلاس آموزشی با حضور استعدادهای قرآنی برگزار می‌شود که شامل بحث آموزشی و برگزاری کارگاه‌های تلاوت است. همچنین، در کنار مبحث آموزش، برنامه‌های مختلف دیگری از جمله برنامه‌های تفریحی و ورزشی برای استعدادهای قرآنی در نظر گرفته شده است.

 انتهای پیام

captcha