حفظ توأم با فراگیری مفاهیم؛ راه‌کار حافظ قرآن برای تقویت محفوظات
کد خبر: 3733307
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳

حفظ توأم با فراگیری مفاهیم؛ راه‌کار حافظ قرآن برای تقویت محفوظات

گروه فعالیت‌های قرآنی - حافظ ۱۳ جزء قرآن و شرکت‌کننده در حفظ ده جزء چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف استان قم گفت: بنده به علاقه‌مندان حفظ توصیه می‌کنم تا در کلاس‌ها همراه با حفظ، مفاهیم را هم فرا بگیرند.

حفظ توام با فراگیری مفاهیم؛ راه کار یک حافظ قرآن برای تقویت محفوظاتلیلا وطن‌خواه، حافظ 13 جزء قرآن کریم در گفت و گو با ایکنا از قم، گفت: بنده بیش از دوسال است که در حال حفظ قرآن هستم و بناست در طرح چهارساله زیرنظر اوقاف کل قرآن را حفظ کنم.

وی با بیان اینکه استفاده از صوت استاد به همراه ترجمه و مفاهیم روشی است که بنده در حفظ دارم افزود: حفظ مجازی بسیار خوب بود ولی چون همزمان به صورت حضوری نیز در حال حفظ هستم استفاده از دو استاد به خاطر اختلاف سلیقه دشوار است.

وطن‌خواه عنوان کرد: بهترین سن برای شروع حفظ حداقل 12 سال است زیرا بچه باید در کنار حفظ آشنایی اجمالی با مفهوم هم داشته باشد تا در طول مسیر دچار خستگی و کسالت نشود.

این حافظ قرآن با بیان اینکه حفظ با مفاهیم تاثیرگذاری و موفقیت بیشتری برای علاقه مندان به حفظ دارد افزود: آشنایی با روش‌های حفظ و انتخاب یک روش متناسب با ذوق و علاقه در تقویت حفظ انسان موثر است.

این حافظ قرآن با بیان اینکه سطح مسابقات و داوری عالی بود به علاقه مندان به حفظ توصیه کرد تا در کلاس‌ها همراه با حفظ مفاهیم را هم کار کنند.

انتهای پیام

captcha