برخی ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند
کد خبر: 3733395
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۷

برخی ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

گروه سیاسی- معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر اینکه باید در مقابل دشمنان همانند جامعه کارگری بیدار و هوشیار باشیم، گفت: برخی ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند.

برخی ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزند

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم صادقی‌فر، سوم مرداد در آیین اختتامیه سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کار و تلاش کشور که به میزبانی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال و نیم گذشته، سه دوره مسابقات قرآنی در سطح کشور برگزارشده است و امیدواریم بتوانیم بیش‌ازپیش در راستای پرداختن به قرآن تلاش کنیم.
وی در ادامه به اهداف شوم دشمنان برای نابودی نظام اسلامی اشاره کرد و افزود: امروز کشور درگیر یک مثلث شوم آمریکا، عربستان و برخی متحدانشان است و مهم‌ترین برنامه دشمنان ایجاد گسست اجتماعی است.
این مسئول با تاکید بر اینکه برخی افراد در داخل کشور ناخواسته به اهداف دشمنان دامن می‌زنند، خاطرنشان کرد: دشمنان در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای طی سه ماه گذشته اقدام به تهاجمات مختلفی کرده‌اند که در آن حتی به مباحث دینی نیز رحم نکرده‌اند.
صادقی‌فر بابیان اینکه باید در مقابل دشمنان همانند جامعه کارگری بیدار و هوشیار باشیم، تأکید کرد: کارگران از ابتدای انقلاب با فعالیت خود موجب پیشرفت کشور شده‌اند.
این مسئول با تاکید بر اینکه جامعه کارگری کشور برای به ثمر نشاندن انقلاب تلاش فراوانی کرده است، گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ‌گاه شاهد شورش این قشر نبوده‌ایم زیرا کارگران ملبس به لباس دینی هستند.
معاون امور اجتماعی وزیر کار با اشاره به توئیت های رئیس‌جمهور آمریکا علیه کشور، گفت: توئیت‌های ترامپ معمولاً در خصوص تحریم‌ها و وضعیت اقتصادی کشور است. اگر بتوانیم در حوزه کار و اقتصاد و حمایت از کالای ایرانی اقدام کنیم، قطعاً بازخورد این توئیت‌ها و حرف‌ها بی‌اثر خواهد بود.
صادقی‌فر با اشاره به اینکه افزایش تحریم‌ها علیه ایران موجب حرکت به سمت‌وسوی کالای ایرانی می‌شود، تصریح کرد: اگر بتوانیم این تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم، قطعاً پیشرفت خواهیم کرد.
انتهای پیام./

captcha