سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی مازندران رونمایی می‌شود
کد خبر: 3733411
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی مازندران رونمایی می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- دبیر شورای توسعه قرآن مازندران از رونمایی سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان مازندران در آینده نزدیک خبر داد.

سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی مازندران رونمایی می‌شود

به گزارش ایکنا از مازندران حجت‌الاسلام یوسف یوسف‌پور دبیر شورای توسعه قرآن مازندران امروز سوم مردادماه در نشست ماهانه با اعضای شورای توسعه قرآن استان که به میزبانی اتحادیه قرآنی استان برگزار شد، گفت: استان مازندران اولین استانی است که در سال 1396 مستقیم توانست اعتبارت را جذب کند.
وی با بیان اینکه مبلغ 102 میلیون تومان اعتبار به شورای توسعه قرآن اختصاص یافت، ادامه داد: تا کنون مقرر شد 42 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های مصوب شده اموزش و پرورش، 36 میلیون تومان برای اجرای برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد، 10 میلیون تومان برای حوزه علمیه خواهران مصوب شود.
یوسف‌پور با تاکید بر اجرای موثر برنامه‌های قرآنی، تصریح کرد: باید برنامه‌های مصوب شده در شورای توسعه با ظرافت و کیفیت خوب برگزار شود که در نهایت شاهد سبک زندگی اسلامی در جامعه باشیم.
وی با بیان اینکه موسسات قرآنی استان دچار مشکلات فراوان هستند، افزود: فعالان قرآنی باید قداست فعالیت های قرآنی را حفظ کنند و این به معنای فعالیت مجانی نیست بلکه مواظب باشند نگاهشان در این حوزه فرهنگی باشد.
یوسف‌پور از تلاش سعید قربانی در تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی استان مازندران تشکر کرد و افزود: در برخی استانها برای تدوین این سند مبالغ چند ده میلیونی دریافت کردند اما این سند با همت رئیس دارالقرآن مازندران بدون هیچ توقع مالی انجام شد که بعد از بازبینی نهایی در آینده نزدیک رونمایی می‌شود.
در این نشست مصوباتی بود که متعاقبا اعلام می‌شود.
انتهای پیام

سند راهبردی توسعه فرهنگ قرآنی مازندران رونمایی می‌شود

captcha