ترویج حفظ موضوعی قرآن برای گفتمان سازی قرآنی در جامعه
کد خبر: 3733483
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۷
یک حافظ کل قرآن تاکید کرد:

ترویج حفظ موضوعی قرآن برای گفتمان سازی قرآنی در جامعه

گروه فعالیت های قرآنی ــ حافظ کل قرآن کریم شرکت کننده در چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم گفت: دورماندن از مفاهیم قرآن ریشه خیلی از مشکلات در کشور است و حافظان می توانند  در ضمن حفظ ترتیبی به حفظ موضوعی بپردازند و گفتمان قرآنی را در جامعه ترویج کرده و فرهنگسازی کنند.

ترویج حفظ موضوعی قرآن برای گفتمان سازی قرآنی در جامعهفائزه جعفری، حافظ کل قرآن کریم، شرکت کننده در رشته حفظ کل چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن اوقاف قم در گفت و گو با ایکنا از قم؛ با بیان اینکه چندین سال است در مسابقات حضور دارند گفت: امسال شاهد رقابت های بسیار سختی در میان حافظان هستیم اگر چه همواره رقابت های حفظ کل در قم از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

وی با بیان اینکه شروع حفظ سخت است ادامه داد: تمرین و تکرار و داشتن هم مباحثه و گوش دادن به نوار و انس زیاد با قرآن سبب می شود تا مسیر حفظ قرآن برای انسان آسان شود.

جعفری تصریح کرد: دورماندن از مفاهیم قرآن ریشه خیلی از مشکلات در کشور است و حافظان می توانند  در ضمن حفظ ترتیبی به حفظ موضوعی بپردازند و گفتمان قرآنی را در جامعه ترویج کرده و فرهنگسازی کنند.

وی تاکید کرد: عمل به قرآن کریم زندگی فردی و اجتماعی انسان را نورانی می کند به خصوص امروز ترویج آموزه های اقتصادی قرآن مسئله بسیار ضروری است.

این حافظ قرآن ئتاکید کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری هم باید حافظ و هم عامل به قرآن به صورت میلیونی تربیت کنیم تا اهداف انقلاب اسلامی محقق شود.

انتهای پیام

captcha