بانوی بهایی در کرج به دین مبین اسلام مشرف شد
کد خبر: 3733584
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۶

بانوی بهایی در کرج به دین مبین اسلام مشرف شد

گروه معارف- همزمان با میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج امام رضا(ع)، بانوی کرجی که از منتسبین به فرقه ضاله بهاییت بود با حضور در صحن مقدس آستان امامزاده حسن(ع) کرج پس از تلقین شهادتین به دین اسلام و مکتب شیعه اثنی عشری گروید.

بانوی بهایی در کرج به دین مبین اسلام مشرف شد

به گزارش ایکنا از البرز، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان البرز، چهارم مرداد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این بانو همزمان با میلاد امام رضا(ع) به دین اسلام مشرف شدند و با اختیار مذهب شیعه نام خود را در لیست محبان و شیعیان اهل بیت(ع)، ثبت کرد.
حجت الاسلام حسین قبادی افزود: هیچ دینی نمی‌تواند احکام و اعتقاداتی همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد، زیرا کامل‌ ترین و مفیدترین دستورات دینی را اسلام دارد که فرد با اعتقاد و پایبندی به آنها خود را در جایگاهی می‌یابد که صالحین هستند.
وی با بیان اینکه اسلام کامل‌ترین دین برای رسیدن به آرامش و سعادت است، گفت: فرصت‌‌های بسیاری در این دین برای نزدیک شدن به خدا وجود دارد.
قبادی ادامه داد: این بانوی تازه مسلمان شده، مطالعه و تحقیق در زمینه دین اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی ایران و کرامت حضرت فاطمه زهرا(س) را علت گرایش و انگیزه خود برای تشرف به دین اسلام عنوان کرده است.
در ادامه بانوی تازه مسلمان شده البرزی ز گفت: پس از چند سال تحقیق و مطالعه در باب ادیان و مشکلات موجود در فرقه ضاله بهاییت، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزیدم و با مطالعه در خصوص مقام والای حضرت فاطمه الزهرا (س) علاقه مندی شدید به الگو گرفتن وپیروی از راه این این بزرگ بانوی جهان را دارم .
وی افزود: هیچ دینی نمی‌تواند احکام واعتقادات همچون احکام دین اسلام را به پیروان خود ارائه دهد زیرا کامل ترین و مفیدترین دستورات دینی دستورات دین اسلام است و افرادی که در فرقه ضاله بهاییت هستند با کمی مطالعه در دین اسلام مسیر را خواهند پیدا کرد.
وی، نوع نگاه اسلام به زن را یکی از علل گرایش به دین اسلام عنوان کرد و گفت: در این دین نگاه ابزاری به زن وجود ندارد و با وجود حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، کرامت و شان انسانی آن‌ها محفوظ می‌ماند.
این بانوی کرجی خاطرنشان کرد: با توجه به مطالعه سخنان بزرگان دین اسلام، به مقام وارزش زن توجه خاصی شده وبزودی در این موضوع تحقیق در سطح گسترده تری را شروع خواهم کرد.
وی در خصوص برخی از رفتارها در بهائیت گفت: بهائیت یک تشکیلات حمایتی از سوی کشورهای ستمگر می باشد که افراد در این تشکل به صورت ابزاری مورد استفاده قرار می گیرند و همانند سربازان پیاده نظام باید دستورات صادره را انجام دهند و سران این تشکیلات به موضوع جایگاه زن ابزاری نگاه می کنند.
وی افزود: فضای روح انگیزی در این مکان مقدس وجود دارد که من در زمان خواندن تشرف یک آرامش درونی را کسب کردم وامروز یکی از بهترین روزهای عمرم می باشد.
مسئولان اداره کل اوقاف البرز در این مراسم یک جلد کلام الله قرآن مجید به این بانوی مسلمان شده اهدا کردند.
انتهای پیام./

 

captcha