رقابت 119 البرزی در مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن‌کریم
کد خبر: 3733586
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹

رقابت 119 البرزی در مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن‌کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرکل اوقاف البرز گفت: مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآنی البرز، «یادبود شهدای منا» با شرکت 119 نفر از چهارم مرداد به مدت دو روز آغاز شد.

رقابت 119 البرزی در مرحله استانی چهل و یکمین دوره از مسابقات قرآن‌کریمحجت الاسلام محمد صالحی گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات، پیش از ماه مبارک رمضان در شهرستان‌های استان با حضور 780 شرکت کننده در هشت رشته برگزار شد که نفرات اول تا سوم هر رشته به مرحله استانی راه یافتند.
وی افزود: در مرحله استانی 65 نفر از بانوان و 54 نفر از آقایان به مدت دو روز به رقابت می‌پردازند.
این مسئول با اشاره به شرکت داوران بین‌المللی در این دوره از رقابت‌ها خاطر نشان کرد: سال گذشته 17 نفر از بانوان و 11 نفر از آقایان از استان البرز به رقابت‌های کشوری قرآنی اعزام و توانستند مقام‌های خوبی را کسب کنند.
صالحی ادامه داد: همچنین برپایی نمایشگاه تدبر در قرآن شامل 30 تصویر گرافیکی به صورت مفهومی، مسابقه پیامکی تدبر در قرآن، مسابقه حضور، برپائی کارگاه‌های آموزشی برای حفظ قرآن، برپایی غرفه کودک و نوجوان، کارگاه قرآن و خانواده، غرفه مشاوره با خانواده و غرفه قرآن و رسانه‌ها از برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات قرآنی است.
انتهای پیام./

captcha