دشمنان دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی را پنهان می‌کنند/ حضور مسئولان در صفوف نماز جمعه تکلیف الهی است
کد خبر: 3733768
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴

دشمنان دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی را پنهان می‌کنند/ حضور مسئولان در صفوف نماز جمعه تکلیف الهی است

کانون خبرنگاران نبأ ــ امام جمعه زابل گفت: دشمنان کینه‌توز ما دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی را پنهان می‌کنند، به نحوی که گویی ایران قبل از انقلاب، بسیار پیشرفته و مدرن بوده و بعد از انقلاب تضعیف شده است در صورتی که دنیا مات و مبهوت پیشرفت‌های چشم‌گیر جوانان انقلابی ایران شده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر کیخا، امام جمعه زابل در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، 5 مرداد ضمن توصیه به رعایت تقوی با اشاره به پنجم مردادماه، سالروز اقامه اولین نمازجمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت فقیه مجاهد مرحوم آیت‌الله طالقانی، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی از نمازجمعه، به قرارگاه در حال جنگ تعبیر و تأکید کردند که فرمانده این قرار گاه امام جمعه هر شهر است.
وی در ادامه افزود: مقام معظم رهبری بیان فرمودند که نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق است و باید همه فرمان‌های فرهنگی از تریبون مقدس نماز جمعه صادر شوند و فعالیت‌های فرهنگی با محوریت نمازجمعه حرکت و سیر کنند.
امام جمعه زابل با رد هرگونه توجیه در عدم حضور مدیران و مسئولان در صفوف دشمن‌شکن نماز جمعه از آن به‌عنوان یک تکلیف الهی یاد کرد و گفت: باید ترسید از روزی که مسئولان از صف‌های نماز جمعه فاصله بگیرند. در نماز جمعه باید وحدت و یکپارچگی میان مردم و مسئولان پدید آید.
رئیس شورای فرهنگ عمومی زابل در ادامه بیان کرد: دشمنان کینه‌توز ما دستاوردهای درخشان انقلاب اسلامی را پنهان می‌کنند، به نحوی که گویی ایران قبل از انقلاب، بسیار پیشرفته و مدرن بوده و بعد از انقلاب تضعیف شده است. این موضوع کذب و دروغ مطلق است چراکه با رشد همه جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، دنیا مات ومبهوت پیشرفت‌های چشم‌گیر جوانان انقلابی ایران شده است.
حجت‌الاسلام کیخا در بخشی از سخنان خود، از مواضع اخیر ریاست جمهوری در پاسخ به نامه گستاخانه ترامپ و شایعه تحریم نفتی تشکر کرد و افزود: از رئیس جمهور محترم به خاطر پاسخ کوبنده به نامه گستاخانه رئیس جمهور آمریکا تقدیر و تشکر می‌کنیم.
وی همچنین ادامه داد: رئیس جمهور نادان آمریکا گفته بود ایران به‌دلیل وجود تحریم‌ها ناچار می‌شود با آمریکا مذاکره کند که در پاسخ به این خیال‌بافی، رئیس جمهور محترم کشورمان صراحتا اعلام کردند که
امروز مذاکره کردن و سخن گفتن در مقابل آمریکا جز تسلیم، معنای دیگری ندارد و ما تا آخرین قطره خون‌مان در مقابل آنها خواهیم ایستاد.
امام جمعه زابل گفت: در جای دیگر بحث تحریم نفت ایران مطرح شد که باز هم رئیس جمهور محترم، انقلابی ظاهر شد، و مورد تأیید سربازان بسیجی و انقلابی جمهوری اسلامی از جمله سردار سرافراز اسلام قاسم سلیمانی قرار گرفت و به مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ابرقدرت‌ها تبدیل شد.
وی از مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی در خصوص منع استخدام بازنشستگان استقبال کرد و افزود: طرحی که در مجلس شورای اسلامی مصوب شد تا جوانان جایگزین بازنشستگان شوند و فرصت‌های شغلی برای جوانان به‌وجود بیاید مصوبه‌ای بسیار معقول و درستی است.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

captcha