تلاش 16 ورزشکار چهارمحال و بختیاری برای درخشش در رقابت‌های آسیایی جاکارتا
کد خبر: 3734042
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
کریمی خبر داد:

تلاش 16 ورزشکار چهارمحال و بختیاری برای درخشش در رقابت‌های آسیایی جاکارتا

گروه ورزشی- مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری از تلاش 16 ورزشکار این استان برای حضور در رقابت‌های آسیایی 2018 جاکارتا خبر داد و گفت: از این تعداد تاکنون حضور 7 نفر در این رقابت‌ها قطعی شده است. 

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از ایسنا حمید کریمی بیان کرد: 9 ورزشکار دیگر نیز از این استان برای کسب سهمیه قطعی حضور در رقابت‌های آسیایی 2018 جاکارتا در اردوی تیم‌های ملی به سر می‌برند.
کریمی از تشکیل هفت جلسه هماهنگی با موضوع ساماندهی و تهیه بسته حمایتی ویژه ورزشکاران راه یافته به اردوهای انتخابی این مسابقات برای نخستین بار خبر داد و اضافه کرد: در این بسته حمایتی، استفاده رایگان از تمامی اماکن ورزشی، کادر پزشکی و مشاوره‌های ویژه در کلینیک تخصصی، سرکشی از تمرینات و حمایت‌های روحی و روانی در اختیار ورزشکاران قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: از این استان تاکنون حضور زهرا نادری بنی، نسرین فرهادی، رضا بیگی، امیر مردادی، محمد مهدی کنارنگ و امیر بهزادی به ترتیب در رشته‌های ورزشی جودو، والیبال نشسته، قایقرانی، دومیدانی، قایقرانی و اسکیت به عنوان ورزشکار و سجاد مرادی در رشته دومیدانی به عنوان مربی قطعی شده است.
کریمی گفت: حضور موفق در این رقابت‌ها را هدف گذاری کرده‌ایم و امیدوارم ورزشکاران استان بتوانند خوش رنگ‌ترین مدال‌های این دوره از رقابت‌ها را کسب کنند.
انتهای پیام

captcha