پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم عباس دوزدوزانی
کد خبر: 3734654
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

پیام تسلیت استاندار آذربایجان‌شرقی به مناسبت درگذشت مرحوم عباس دوزدوزانی

گروه اجتماعی- استاندار آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم «عباس دوزدوزانی» از مبارزان دوران انقلاب و نماینده مردم تبریز در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از آذرابجان‌شرقی، مجید خدابخش، استاندار آذربایجانشرقی با صدور پیامی، درگذشت مرحوم عباس دوزدوزانی از مبارزان دوران انقلاب و نماینده مردم تبریز در نخستین دوره مجلس شورای اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

ضایعه درگذشت مرحوم عباس دوزدوزانی از مبارزان دوران انقلاب و از خدمت‌گزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی، موجب تأثر و اندوه شد.

مرحوم دوزدوزانی که نمایندگی مردم رشید تبریز را در دوره نخست مجلس شورای اسلامی برعهده داشت عمری به زادگاهش خدمت کرده و در عرصه ملی نیز در کابینه شهید رجایی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی منشأ خدمات بسیار برای کشور و آذربایجان شد.

تلاش آن تلاشگر عرصه سیاست و سازندگی در بنیان‌گذاری نهاد مقدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هرگز از خاطر یادگاران هشت سال دفاع مقدس پاک نخواهد شد.

نام و یاد آن بنده زاهد و پارسا، در میان چهره‌های خدمتگزار ایران اسلامی و به ویژه آذربایجان شرقی ماندگار خواهد شد.

اینجانب درگذشت آن مرحوم را به مردم شریف استان آذربایجان شرقی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بخشنده و مهربان، برای ایشان بخشایش و برای بازماندگان صبر و بردباری آرزومندم.

مجید خدابخش
استاندار آذربایجان شرقی

انتهای پیام

captcha