آغاز اردوی نخست هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور
کد خبر: 3734740
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳

آغاز اردوی نخست هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور

گروه ادب ــ نخستین اردوی هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور با عنوان «آفتابگردان‌ها» آغاز شد.

آغاز اردوی نخست هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشوربه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی مؤسسه شهرستان ادب؛ نخستین اردوی هفتمین دوره آموزشی شعر جوان کشور، «آفتاب‌گردان‌ها» از امروز نهم مردادماه آغاز شد و تا 12 مردادماه ادامه می‌یابد. این اردو که مختص آقایان شاعر است، با حضور ده‌ها شاعر جوان عضو این دوره، از سراسر کشور، در مجتمع آدینه تهران برگزار می‌شود.
در این اردوی چهار روزه که در مجتمع آدینه تهران برگزار می‌شود، اعضای «آفتاب‌گردان‌ها» از کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی متعدد با حضور شاعران و منتقدان برجسته کشوری بهره‌مند می‌شوند.
شاعران جوان و استعدادهای تازه شعر کشور پیش از این در فراخوان مربوطه با ارسال شعر شرکت کرده‌اند و براساس معیارهای مشخصی گزینش شده‌اند. مطالعات در زمینه شعر، انگیزه و جدیت، توان شعرخوانی، سطح دانش معرفتی و آزمون طبع شعر از جمله مهم‌ترین معیارها برای حضور در این دوره تخصصی است.
یادآور می‌شود؛ دوره‌های آموزشی آفتابگردان‌ها را دفتر شعر مؤسسه فرهنگی هنری شهرستان ادب به صورت سالانه برگزار می‌کند. هدف از برگزاری این دوره‌های آموزشی، کمک به پویایی شعر جوان، کشف و پرورش استعدادها و زمینه‌سازی برای رویش نسل جدید شاعران انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام

captcha