امضاء تفاهم‌نامه همکاری مهد قرآن ‌و ولایت اصفهان با مؤسسه نورالمجتبی(ع)
کد خبر: 3735244
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

امضاء تفاهم‌نامه همکاری مهد قرآن ‌و ولایت اصفهان با مؤسسه نورالمجتبی(ع)

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ـ مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان با مؤسسه نورالمجتبی(ع) شهرستان قم در راستای آموزش‌های قرآن تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

حسین خاکساری‌هرندی، مدیرعامل مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ گفت: طی بازدیدی که روز گذشته، نهم مردادماه مسئولان مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان از فعالیت‌های مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی نورالمجتبی(ع) شهرستان قم انجام دادند، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه آموزش مجازی منعقد شد.
وی ادامه داد: مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالمجتبی(ع) با مدیریت میرباقری، به منظور ارائه آموزش‌های مجازی قرآن کریم‌(آموزش از راه دور) در استان اصفهان، با مهد قرآن کریم و ولایت استان اصفهان، همکاری خواهد داشت.
خاکساری‌هرندی افزود: در نظر گرفته شد که ابتدا آموزش‌ها در یک جلسه به صورت حضوری به بحث تدبر و معانی قرآن کریم اختصاص یابد و سپس آموزش‌های از راه دور به مدت یک ماه برای شرکت‌کنندگان در موضوعات مختلف ارائه شود.
مدیر مهد قرآن کریم و ولایت اصفهان با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای شهریورماه آغاز می‌شود، بیان کرد: قرار است در پس از برآوردهای مالی و هزینه آموزش‌های از راه دور، مجمع خیران قرآنی با این طرح همکاری داشته باشد. همه اساتید این دوره از سوی مؤسسه به استان اصفهان اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

captcha