احمد علی موهبتی فرماندار جدید مشهد شد
کد خبر: 3735303
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸
با حکم وزیر کشور

احمد علی موهبتی فرماندار جدید مشهد شد

گروه سیاست و اقتصاد - وزیر کشور طی حکمی احمد علی موهبتی را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مشهد منصوب کرد.

احمد علی موهبتی فرماندار جدید مشهد شدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در حکم دکتر رحمانی فضلی خطاب به احمد علی موهبتی آمده است:به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، در حکم دکتر رحمانی فضلی خطاب به احمد علی موهبتی آمده است:

به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان رضوی به سمت فرماندار شهرستان مشهد منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

محمدرحیم نوروزیان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این خصوص عنوان کرد: مراسم معارفه رسمی وی اوایل هفته آینده انجام و فعالیت خود را آغاز خواهد  کرد.

پیش از این محمد رحیم نوروزیان فرماندار مشهد بود که بعد از قرار گرفتن در سمت معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، حیدر خوش نیت به عنوان سرپرست فرمانداری مشهد تعیین شد.

انتهای پیام

captcha