سرپرست سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3735337
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۸

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه اجتماعی- سجاد موسویان با حضور معاون عمرانی استاندار به عنوان سرپرست سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

سرپرست سازمان همیاری شهرداری های چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مجید نظری صبح امروز ۱۱ مردادماه در این آیین که در دفتر معاون عمرانی استاندار برگزار شد، بیان کرد: با توجه به قصوراتی که در سازمان همیاری شهرداری‌ها رخ داده امید است این سازمان‌ بازوی توانمندی برای شهرداری‌ها باشد.
وی افزود: لازم است با همکاری و تعامل تمامی افراد این سازمان را از بلا تکلیفی درآوریم زیرا کارها جز با تعامل و همدلی محقق نخواهد شد که مهم‌ترین امر، پیشرفت رو به جلو در کارها است.
نظری گفت: باید این سازمان در واگذاری برخی از بخش‌ها به بخش خصوصی اقدامات لازم را انجام دهد و به صورت راهبردی به شهرداری‌ها کمک کند.
وی با اشاره به اینکه بها دادن به نیروهای جوان در انتصابات از سیاست‌های استاندار است، تصریح کرد: امید است سرپرست جدید سازمان همیاری شهرداری‌ها کارهای مربوط به سازمان را طبق برنامه‌های تعیین شده پیش ببرد و با همکاری و بر اساس برنامه‌ زمانبندی شده باید به نتایج مطلوب دست یابیم.
در ادامه اسلامی گفت: در نخستین قدم باید تلاش شود دیوار بی اعتمادی میان شهرداری و سازمان همیاری شهرداری‌ها برداشته شود تا بتوان با تمام قدرت به کارهایی که به این سازمان محول شده دست یافت.
در ادامه شهردار شهرکرد بیان کرد: امید است سازمان همیاری شهرداری‌ها با سرپرست جدید بتواند آن را به جلو پیش ببرد زیرا این کار برای کسب درآمد نیازمند تلاش ۲۴ ساعته است.
در پایان سرپرست سازمان همیاری شهرداری ها خاطرنشان کرد: بایستی حس تلاشگرانه در سازمان را درک کنیم و با همدلی و ایجاد حس اعتماد قطعا می‌توان اقدامات خوبی را انجام داد.
انتهای پیام

captcha