جهاددانشگاهی پل ارتباطی بین فناوری دانش و صنعت است
کد خبر: 3735345
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴

جهاددانشگاهی پل ارتباطی بین فناوری دانش و صنعت است

گروه اجتماعی- امام جمعه عجب‌شیر اظهار کرد: جهاددانشگاهی بسترهای مناسبی را برای رشد علمی کشور فراهم کرده و از این جهت پل ارتباطی بین فناوری، دانش و صنعت به شمار می‌رود.

 جهاددانشگاهی پل ارتباطی بین فناوری دانش و صنعت است

حجت‌الاسلام محمود شربیانی، امام جمعه شهرستان عجب‌شیر، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: جهاددانشگاهی بسترهای مناسبی را برای رشد علمی کشور فراهم کرده و از این جهت پل ارتباطی بین فناوری، دانش و صنعت به شمار می‌رود.

وی، افزود: هر روز که از عمر پربرکت جهاددانشگاهی به عنوان نهادی انفلابی می گذرد شاهد فعالیت‌های خوب و جدیدی در عرصه علم و صنعت هستیم.

حجت الاسلام شریبانی، از نقش جهاددانشگاهی در نشان دادن توانایی‌های جوان ایرانی گفت و بیان کرد: جهاددانشگاهی از نهادهایی است که نشان داد جوان ایرانی توان بالقوه زیادی در عرصه‌های مختلف اقتصادی، علمی، پژوهشی، اجتماعی و فرهنگی دارد و می تواند به منصه ظهور برساند.

امام جمعه عجب‌شیر، با اشاره به مهم ترین مزیت کارهای پژوهشی جهاددانشگاهی ادامه داد: کارهای پژوهشی این نهاد انقلابی و علمی در بسیاری از علوم رهگشا بوده است.

وی، یادآور شد: جهاددانشگاهی می‌تواند و توانسته با حرکت و تلاش جهادی به قله‌های جهانی علم دست پیدا کند و حرف اول را بزند.

حجت الاسلام شربیانی، این نهاد انقلابی را در تبدیل نمودن علم به ثروت موفق دانست و افزود: جهاد دانشگاهی، نمونه‌ای موفق در تبدیل علم به ثروت است ولی با این وجود باید فعالیت های بیشتری با همراهی دانشگاه ها و استادان رشته های مختلف در این خصوص انجام شود.

امام جمعه عجب شیر، جهاددانشگاهی را از نهادهای انقلابی بسیار تاثیرگذار در کشور دانست و تاکید کرد: جهاددانشگاهی یکی از نهادهای انقلابی بسیار مهم و تاثیرگذار در کشور است و تاکنون توانسته در دانشگاه‌ها زمینه شکوفایی استعدادها و خودباری به وجود بیاورد.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha