تلاش مدیران در ایجاد ثبات اقتصادی برای مردم ملموس شود
کد خبر: 3735699
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

تلاش مدیران در ایجاد ثبات اقتصادی برای مردم ملموس شود

گروه اجتماعی-رئيس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: باید نتایج تلاش مدیران و مسئولان در راستای ثبات اقتصادی برای مردم ملموس و محسوس باشد.

باید تلاش مدیران در ثبات اقتصادی برای مردم ملموس شود

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی به نقل ازروابط عمومی دادگستری استان، حجت الاسلام اسدالله جعفری، رئيس کل دادگستری استان در چهارمین جلسه ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با اشاره به وضعیت فعلی اقتصادی جامعه اظهارکرد: دشمن در شرایط حاضر با بهره گیری از کارهای کارشناسی شده و شناسایی مشکلات و نقاط ضعف کشور، به دنبال افزایش فشار بر دولت و ملت ایران بود، البته برخی ازعوامل داخلی نیز با تاسی از دشمنان قسم خورده نظام، به دنبال القاء تفکر بروز قحطی در جامعه هستند.
وی با قدردانی از حرکت جدی، منسجم و یکپارچه مسئولان و دست اندرکاران نظام در تشریک مساعی و رفع مشکلات اقتصادی ، خاطرنشان کرد: نتایج تلاش مدیران و مسئولین در راستای ثبات اقتصادی باید برای مردم ملموس و محسوس باشد، بنابراین باید با تشدید و استمرار نظارت و بازرسی‌های دقیق و اثربخش به دنبال کنترل بازارورفع مشکلات معیشتی مردم بود.
جعفری از جمله کارکردها و تصمیمات اجرایی و اثر بخش ستاد استانی را، جلوگیری ازتعطیلی واحدهای تولیدی دارای بدهی مالی عنوان کرد، افزود: درحال حاضر باید اولویت اصلی پیگیری و بهبود وضع تولید و جلوگیری از بیکاری کارگران باشد.
وی از مسئولان و مدیران ذيربط خواست تا درراستای امنیت رواني مردم ، نظارت ها را در بازار و شبکه های توزیع تشديد و با توجه به ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان حمایت و از تحقق اهداف پلید دشمن در شرایط فعلی جلوگیری کنند.

captcha