سواد رسانه‌ای؛ پیش‌نیاز ورود به فضای مجازی
کد خبر: 3735704
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

سواد رسانه‌ای؛ پیش‌نیاز ورود به فضای مجازی

گروه اجتماعی ـ مدیرکل ارشاد لرستان ورود به فضای مجازی را مستلزم داشتن سواد رسانه‌ای دانست و افزود: افراد ابتدا باید سواد رسانه‌ای را آموزش دیده باشند تا بتوانند به فضای مجازی ورود پیدا کنند.

سواد رسانه‌ای؛ پیش نیاز ورود به فضای مجازی

به گزارش ایکنا از لرستان، حجت‌الاسلام حمیدرضا حنان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، امروز شنبه، ۱۳ مرداد در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان که در محل استانداری لرستان برگزار شد، با توجه به ضرورت افزایش دانش و آگاهی نسبت به فضای مجازی،اظهارکرد: امروز فضای مجازی به فضای حقیقی تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت شناخت و آگاهی از آینده فضای مجازی، جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی با عنوان آینده فضای مجازی با حضور دکتر مرتضی موسویان، مسئول فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

حنان به تاثیرگذاری فضای مجازی اشاره و با ذکر این مطلب که فضای مجازی فضای تاثیرگذار است، اضافه کرد: فضای مجازی، فضایی ردوبدل علوم مختلف است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان این‌که توسعه هر کشوری در آینده بستگی  توسعه فضای مجازی دارد، افزود: می‌بایست با آموزش‌‌های مختلف، سطح دانش افراد نسبت به فضای مجازی را ارتقا داد.

وی با اشاره به این‌که جلسه امروز شورای فرهنگ عمومی جنبه آموزشی با عنوان فضای مجازی دارد، اظهارکرد: گواهینامه حضور در این جلسه آموزشی برای اعضای حاضر در جلسه صادر می‌شود.

انتهای پیام

captcha