تشکیل میز گردشگری چین در اصفهان
کد خبر: 3735763
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲

تشکیل میز گردشگری چین در اصفهان

گروه فرهنگی- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان از تشکیل میز گردشگری چین در این اداره کل به منظور توسعه گردشگری میان اصفهان و چین خبر داد.

تشکیل میز گردشگری چین در اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان؛ امروز شنبه 13 مردادماه با حضور علیرضا سالاریان، مدیر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان، محسن یارمحمدیان معاون گردشگری اداره کل، کوروش وکیلی مدیر بازاریابی و تبلیغات و جمعی از فعالان گردشگری استان اصفهان، کارگروه توسعه گردشگری اصفهان و چین رسما شروع به کار کرد.
محسن یارمحمدیان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان در این نشست گفت: با توجه به نیاز استان اصفهان به شناسایی بازارهای هدف گردشگری استان از یک سو و تلاش برای برقراری ارتباط در حوزه گردشگری با کشورهای آسیایی با توجه به شرایط و نیازهای روز ایران، میز گردشگری در راستای توسعه گردشگری اصفهان و کشور چین که دارای بیش از 130 میلیون گردشگر در سال می‌باشد، رسما در اصفهان آغاز به کار کرد.
کوروش وکیلی، مدیر بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان نیز بیان کرد: در راستای توسعه گردشگری میان اصفهان و کشور چین برنامه‌های متنوعی را در دست تهیه داریم که طی سال 1397 به تناوب برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در اولین مرحله 5 شهر بزرگ چین از جمله شهرهای پکن، شانگهای و گوانگچو برای اجرای نشست و سمینار بازاریابی به منظور معرفی اصفهان با مشارکت سفارت ایران و همچنین کنسول‌گری‌های ایران در شهرهای چین در نظر گرفته شده، به گونه‌ای که با همکاری نمایندگی وزارت امور خارجه در اصفهان و سفارت ایران در چین فعالان گردشگری کشور چین شناسایی و به این نشست‌ها دعوت می‌شوند.
مدیر بازاریابی و تبلیغات اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان اظهار کرد: در مرحله بعد با شرکت فعالان گردشگری اصفهان در نمایشگاه‌های گردشگری چین تلاش داریم تا با معرفی جاذبه‌های گردشگری استان، سهم خود را از بازار گردشگری 130 میلیون نفری چین به دست آوریم. این نمایشگاه‌های گردشگری به تناوب از شهریور امسال آغاز و تا پایان سال 1397 ادامه می‌یابد.
وی خاطرنشان کرد: در مرحله سوم نیز تلاش داریم تا با دعوت از فعالان گردشگری شهرهای بزرگ چین به اصفهان و با نشان دادن چهره واقعی ایران و اصفهان به آنان و همچنین تعریف مسیر گردشگری مشخص و ارائه یک بسته کامل خدماتی گردشگری شامل تخفیفات خدمات گردشگری و معرفی جذابیت‌های سفر، گردشگران چینی را به اصفهان دعوت کنیم.
در پایان این نشست مقرر شد فعالان گردشگری اصفهان بسته‌های پیشنهادی خود را در راستای تشویق گردشگران چینی برای سفر به اصفهان در این هفته تهیه کنند و سایر برنامه‌های اجرایی با مشارکت اداره کل میراث فرهنگی استان و دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان اصفهان اجرا شود.

انتهای پیام

captcha