کاروان نور در سرزمین وحی
کد خبر: 3735795
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱

کاروان نور در سرزمین وحی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کاروان قرآنی اعزامی کشورمان به حج تمتع سال 97 پس از ورود به کشور عربستان به اجرای برنامه‌های قرآنی در مدینه منوره پرداختند.

به گزارش  ایکنا؛ کاروان قرآنی اعزامی کشورمان به حج تمتع سال 97 پس از ورود به کشور عربستان به اجرای برنامه‌های قرآنی در مدینه منوره پرداختند.
جمعی از اعضای کاروان قرآنی کشورمان به دعوت مسئولین نمایشگاه قرآن که در مدینه‌النبی(ص)، در ضلع جنوبی حرم نبوی(ص) دایر شده است، در این نمایشگاه حضور یافتند و از آن بازدید کردند. به گفته علی قاسم‌آبادی، سرپرست کاروان قرآنی کشورمان در حج تمتع امسال از نکات قابل توجه در این نمایشگاه، وجود قرآنی با وزن تقریبی 154 کیلوگرم است که به خط فارسی نگاشته شده است و نیز قرآنی که منتسب به خط خلیفه سوم(عثمان) و در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفته شده است. همچنین در بدو ورود به این نمایشگاه به درخواست مسئولین، وحید نظریان از اعضای کاروان نور به تلاوتی از آیات کلام‌الله مجید پرداخت.
از دیگر برنامه‌های اجرا شده کاروان نور در سرزمین وحی می‌توان به حضور در حلقه‌های قرآنی سایر کشورها، تشکیل حلقه‌های تلاوت قرآن در صحن مسجدالنبی(ص)، شرکت و اجرای برنامه در مراسم پرفیض دعای کمیل، تلاوت ترتیل در مراسم جزءخوانی در هتل‌های مختلف و...نام‌برد.

انتهای پیام

captcha