تأکید بر تعامل تبلیغات اسلامی بوشهر با دفاتر ائمه جمعه
کد خبر: 3735905
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۲

تأکید بر تعامل تبلیغات اسلامی بوشهر با دفاتر ائمه جمعه

کانون خبرنگاران نبأ ــ دومین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بوشهر در سال 97 با حضور مدیرکل، معاونین، کارشناسان اداره کل و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار و طی آن بر لزوم تعامل با دفاتر ائمه جمعه تأکید شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ دومین گردهمایی رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی استان با حضور حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی؛ مدیرکل، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی‌نیا؛ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، سیدمحمد موسوی مطلق؛ معاون اداری مالی، کارشناسان اداره کل و مدیران ادارات تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

این نشست در سه بخش نشست کارشناسان معاونت فرهنگی، پژوهشی و آموزشی، نشست کارشناسان معاونت اداری مالی و نشست کارشناسان اداره امور قرآنی اداره کل با روسای ادارات برگزار شد و مسائل مختلف مربوط به این حوزه‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در این گردهمایی بر اجرای شاخص‌های سال جاری، تعامل با اقشار مختلف مردم به‌ویژه جامعه هدف و اقشار تأثیرگذار، افزایش فضای تعاملی در سطح شهرستان‌ها، تکریم ارباب رجوع، حرکت در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و رعایت نظم و انضباط اداری در مجموعه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام‌ سروستانی در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم تعامل با دفاتر ائمه جمعه، فرمانداران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

در بخش دیگری این نشست حجت‌الاسلام محمودی‌نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل در سخنانی بر نقش مهم ادارات در پیشبرد برنامه‌های سازمان تأکید کرد.

موسوی مطلق، معاون اداری مالی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در بخش دیگری از این گردهمائی، به ارائه برنامه‌های انجام گرفته در زمینه برگزاری دوره‌های آموزشی، وضعیت معیشتی و کارکنانی مجموعه پرداخت.

در این نشست حجت‌الاسلام سیدجلال سعیدی، کارشناس امور اداره‌های تبلیغات اسلامی استان به ارائه گزارشی از روند اجرای برنامه‌های ادارات پرداخت و در ادامه روسای ادارات به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

مقصود غلامی

انتهای پیام

captcha