رقابت 300 نفر در مرحله پایانی هجدهمین مسابقات بانوان شاغل نزاجا
کد خبر: 3736229
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

رقابت 300 نفر در مرحله پایانی هجدهمین مسابقات بانوان شاغل نزاجا

گروه مسابقات ــ بیش از 300 نفر در مرحله پایانی هجدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن بانوان شاغل و خانواده‌های نزاجا در حال رقابت هستند.

محمدرضا کشتگر، مسئول دارالقرآن الکریم نیروی زمینی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به آغاز مرحله سراسری هجدهمین دوره مسابقات بانوان شاغل و خانواده‌ها در مشهد مقدس، اظهار کرد: این مسابقات از روز گذشته 14 مردادماه با حضور بیش از هزار و 200 نفر از خانواده‌های نزاجا در میهمانسرای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش آغاز شد و از این تعداد 300 نفر در حال رقابت قرآنی هستند.
وی ادامه داد: آیین افتتاحیه این مسابقات روز گذشته با تلاوت نایبعلی عبداللهی، قاری ممتاز نیروی زمینی ارتش آغاز شد و در ادامه نیز جانشين فرمانده قرارگاه منطقه‌ عملیات شمال شرق کشور به سخنرانی و سپس مدیر دارالقرآن نیروی زمینی به تشریح آیین‌نامه این دوره از مسابقات پرداخت.
کشتگر با اشاره به اینکه رقابت‌ها در رشته قرائت تحقیق و ترتیل و اذان دیروز انجام شد، اظهار کرد: امروز، 15 مردادماه نیز رقابت در رشته‌های حفظ یک، سه، پنج، 10، 15 جزء برگزار و فردا نیز ادامه رشته حفظ در اجزاء 20 و کل انجام می‌شود.
وی ادامه داد: از برنامه‌های جانبی این متسابقان امروز، برابر با 23 ذی‌القعده روز زیارت خاصه امام رضا(ع)، برپایی محفل انس با قرآن در مسجد گوهرشاد با حضور قاریان ممتاز ارتش و همچنین قاریان مشهد مقدس است.
کشتگر با تأکید بر همکاری آستان قدس رضوی در برپایی این محفل قرآنی، اظهار کرد: محفل فوق از ساعت 18 برپا می‌شود. همچنین آیین اختتامیه این مسابقات نیز در میهمان‌سرای ثامن‌الائمه(ع) نیروی زمینی ارتش با حضور مسئولان کشوری و لشکری برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha