یارانه به جلسات قرآن تعلق گیرد
کد خبر: 3736383
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
سادات‌فاطمی:

یارانه به جلسات قرآن تعلق گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی - داور بین‌المللی مسابقات قرآن گفت: باید به جلسه‌های قرآن توسط دستگاه‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه، چیزی شبیه یارانه به منظور تحقق بحث تدبر در قرآن کریم اختصاص دهند اگر این امتیازات به این جلسات داده شود به تدریج توجه به تدبر و تفسیر قرآن نهادینه خواهد شد.

به جلسات قرآن یارانه تعلق گیرد

جواد سادات‌فاطمی، مدرس و داور مسابقات بین‌المللی قرآن در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، در رابطه با توجه به معانی و تفاسیر آیات قرآن کریم در جلسات قرآن، گفت: باید در جلسات قرآن به موضوع مفاهیم، معانی و تفسیر توجه کرد اما امروزه جلسات قرآن کمتر از آن برخوردار هستند.
وی با بیان اینکه توجه به موضوع تفسیر در جلسات قرآن وابسته به مدیرت آن است، تشریح کرد: اگر خود استاد جلسه نسبت به این موضوع تأکید داشته باشد، تک تک اعضا وارد این عرصه خواهند شد در کنار این امر نسبت به موضوع تفسیر قرآن در جلسات باید کار ترویجی و تبلیغی انجام شود.
سادات‌فاطمی ادامه داد: به جلسه‌های قرآن باید توسط دستگاه‌هایی مانند وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی، اوقاف و امورخیریه، چیزی شبیه یارانه به منظور تحقق بحث تدبر در قرآن کریم اختصاص دهند اگر این امتیازات به این جلسات داده شود به تدریج توجه به تدبر و تفسبر قرآن نهادینه خواهد شد.


انتهای پیام

captcha