آئین جشن روز خبرنگار در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود
کد خبر: 3736548
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

آئین جشن روز خبرنگار در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مدیر خانه مطبوعات خراسان‌شمالی ازبرگزاری جشن ویژه روز خبرنگار با حضور دست‌اندرکاران رسانه در این استان خبر داد.

آئین جشن روز خبرنگار در خراسان‌شمالی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، علی خادمی مدیر خانه مطبوعات خراسان‌شمالی ضمن گرامیداشت ۱۷ مردادماه سالروز شهادت شهید صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و تبریک روز خبرنگار به جامعه رسانه‌ای استان، اظهار کرد: مراسم جشن روز خبرنگار ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه‌شب ۱۷ مردادماه سال جاری در محل تالار فرهنگی گلشن برگزار می‌گردد.
وی افزود: دراین آیین که با سخنرانی استاندار خراسان‌شمالی همراه خواهد بود؛ بیش از ۲۵۰ نفر از خبرنگاران، عکاسان، دست‌اندرکاران و همکاران رسانه‌ای، اعضای خانه مطبوعات و مدیران کیوسک‌های مطبوعاتی حضور خواهند داشت.
خادمی عنوان کرد: در این مراسم همچنین برنامه‌های فرهنگی هنری ازجمله موسیقی مقامی و سنتی خواهیم داشت.
مدیر خانه مطبوعات استان افزود: پس از پایان مراسم خبرنگاران و اهالی رسانه در ضیافت شامی به مناسبت این روز تدارک دیده‌شده شرکت خواهند کرد.
خادمی فروش روزنامه‌های کشوری و استانی را با ۵۰ درصد تخفیف ویژه به مناسبت روز خبرنگار، از دیگر برنامه‌های این روز عنوان کرد، گفت: به‌ منظور تشویق مخاطبان روزنامه‌ها و ترویج فرهنگ مطالعه با همکاری مدیران کیوسک‌های مطبوعاتی، فروش روزنامه به مناسبت این روز با ۵۰ درصد قیمت فروش به متقاضیان ارائه خواهد شد.
مدیر خانه مطبوعات خراسان‌شمالی از همکاری و مساعدت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در برپایی جشن روز خبرنگار تشکر و قدردانی کرد، گفت: جشن روز خبرنگار برای عزیزانی که هرلحظه و هرروز در راستای اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی به جامعه تلاش می‌کنند، گام کوچکی در راستای قدردانی از زحمات آنان است.
وی بار دیگر از تمامی اهالی رسانه و دست‌اندرکاران مطبوعات استان خواست تا با ورود به سامانه خانه مطبوعات و مطالعه اساسنامه این خانه و شرایط عضویت، در صورت داشتن شرایط لازم به عضویت خانه مطبوعات و رسانه‌های استان درآیند.
گفتنی است هم‌اکنون درخراسان‌شمالی با دارا بودن ۲۴ رسانه دارای مجوز و داشتن نمایندگی نشریات کشوری و سرپرستی خبرگزاری‌های مختلف، حدود ۲۵۰ نفر در بخش‌های مختلف خبر، عکس، تحریریه، بخش‌های بازرگانی و اداری رسانه‌ها فعالیت می‌کنند.

captcha