جهاددانشگاهی نهادی تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی است
کد خبر: 3736677
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰

جهاددانشگاهی نهادی تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی است

گروه اجتماعی - مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام در آستانه سی و هشتمین سالروز تشکیل جهاد دانشگاهی از بخش‌های مختلف جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام بازدید کرد و گفت: جهاد دانشگاهی نهادی تأثیرگذار در فرهنگ سازی است.

جهاددانشگاهی نهادی تاثیرگذار در فرهنگ‌سازی است
به گزارش ایکنا از ایلام، رضا امیدی، مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام امروز در حاشیه‌ی این بازدید اظهار کرد: جهاد دانشگاهی نهادی تأثیرگذار در فرهنگ‌سازی در جامعه است.
وی با اشاره به دوره‌های مختلف آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام، گفت: جهاد دانشگاهی با ارائه آموزش‌های مختلف در زمینه مالیات می‌تواند موجب ارتقاء فرهنگ مالیاتی در جامعه شود.
امیدی در بازدید از ستاد راهبری طرح نوین مشاغل خانگی در جهاد دانشگاهی واحد استان ایلام افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی که پیش از این طرح در کشور اجرا شد با نتیجه مطلوب همراه نبود بخشی از این ناکامی‌ها به فرهنگ کار در جامعه باز می‌گردد و بخشی نیز به کارشناسی طرح‌ها مرتبط بوده است.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام ضمن تایید آیتم‌های گنجانده شده در طرح گفت: علاوه بر رشته‌های شغلی که در طرح برای استان ما در نظر گرفته شده است رشته‌های دیگری نیز می‌توان در آن لحاظ کرد که برای مردم مفید واقع شود.
وی افزود: امکان تأمین برخی حلقه‌های برخی رشته‌ها نظیر فرشبافی، نخ‌ریسی و گلیم‌بافی در داخل استان وجود دارد که باید به فکر فراهم کردن آنها هم باشیم.
امیدی عنوان کرد: برای تعریف رشته‌های جدید در این طرح با دستگاه‌های اجرایی مرتبط رایزنی شود ما نیز هر کمکی بتوانیم در این خصوص انجام می‌دهیم.
مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام موفقیت طرح ملی الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی را کمک به اقتصاد کشور دانست و گفت: موفقیت متقاضیان طرح به معنی کسب و کار و افزایش درآمد آنها و به تبع آن افزایش درآمدهای مالیاتی می‌شود.
امیدی همچنین با حضور در خبرگزاری ایکنا، ضمن تبریک روز خبرنگار به سوالات خبرنگاران این خبرگزاری پاسخ داد که به زودی منتشر خواهد شد.
انتهای پیام
captcha