مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد
کد خبر: 3736712
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۴

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

گروه اجتماعی- با حضور جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس بازرسی و امور حقوقی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری به عنوان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی شد.

مدیرکل جدید بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری معرفی شد

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، سرهنگ منوچهر ذوالفقاری در این آیین، بیان کرد: وظیفه تمامی افراد در قبال برنامه‌های دفاع مقدس و فرهنگ دفاع مقدس عملی شدن آن‌ها است.
وی افزود: فرهنگ دفاع مقدس یک وظیفه همگانی است که باید از فرصت برای رسیدن به گنجینه معارف اسلامی دفاع مقدس تلاش کرد.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه جامعه ما تشنه فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت است، تصریح کرد: اگر این فرهنگ در جامعه ما به خصوص در حکمرانی کشور ساری و جاری شود بسیاری از مشکلات اقتصادی وجود نخواهد داشت، همچنین لازم است این فرهنگ در میان نسل جوان و امروز جامعه جاری شود.
وی ادامه داد: اگر این فرهنگ در کشور جاری شود قطعا کشور در مقابل توطئه و ترفند دشمنان بیمه می‌شود که لازم است ارزش‌های دفاع مقدس به طور کامل به تمام افراد انتقال داده شوند و در راستای حفاظت از آن‌ها تلاش کرد.
ذوالفقاری تاکید کرد: باید شورای فرهنگی و شورای هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در استان تشکیل شود.
در ادامه مدیرکل سابق بنیاد حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با اشاره به اینکه شهدا بر گردن تمام افراد حق دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که در در سیره شهدا تفکر کنیم قطعا موفق خواهیم بود و هر فردی که در این حوزه کاری انجام می‌دهد ذخیره آخرت محسوب می‌شود.
به گزارش ایکنا، از زحمات پنج ساله سرهنگ عباس عباسی با اهدای لوح، تقدیر و سرهنگ منوچهر ذوالفقاری به عنوان مدیرکل بنیاد و حفظ آثار نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان معرفی شد.
انتهای پیام

captcha