برخورد مناسب؛ از شاخصه‌های پلیس اسلامی
کد خبر: 3736729
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳
زراعتیان مطرح كرد:‌

برخورد مناسب؛ از شاخصه‌های پلیس اسلامی

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی مرودشت با تأکید بر برخورد خوب و مناسب با مردم، این ویژگی را یکی از شاخصه‌های بارز پلیس اسلامی برشمرد.

برخورد مؤدبانه با مردم؛ از شاخصه‌های پلیس اسلامی

به گزارش ایكنا از فارس، اسماعیل زراعتیان، فرمانده انتظامی مرودشت امروز، 16 مردادماه در جمع کارکنان، برخورد مؤدبانه توأم با قاطعیت و جدیت و مبارزه پیگیر و مستمر با فساد و ناهنجاری‌های اجتماعی را از اولویت‌های انتظامی شهرستان مرودشت در راستای افزایش احساس امنیت در بین مردم دانست و گفت: برخورد خوب و مناسب با مردم یکی از شاخصه‌های بارز پلیس اسلامی است.
وی با اشاره به اینكه پلیس باید به گونه‌ای عمل كند که شهروندان با دیدن مأموران احساس آرامش و امنیت كنند، افزود: پلیس باید در برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، مفاسد، جرایم و سایر کج‌روی‌ها با اقتدار کامل برخورد كند تا هنجارشکنان ضمن احساس نا امنی، لرزه بر اندامشان بیفتد.
زراعتیان خطاب به کارکنان افزود: آگاه باشید و آگاه‌سازی کنید و نسبت به افزایش بینش و دانش خود و خانواده هایتان تلاش کنید و با افزایش بصیرت در خدمتگذاری به اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر آسیب‌پذیر جامعه با تمامی امکانات موجود سعی و تلاش کنید.
این مقام انتظامی تأكید كرد: مومن باید زیرک و با هوش باشد و در موضوعات مختلف با زیرکی ورود پیدا کند و در مواجهه با صحنه‌های مختلف، مدیریت لازم را از خود نشان دهد تا همواره از موفقیت کافی برخوردار و اقتدار پلیس حفظ شود.
زراعتیان بیان كرد: به مردم به چشم سرمایه‌های اجتماعی نگاه کنید و همواره در جذب، گسترش و حفظ این سرمایه‌های اجتماعی کوشش كنید و از آنان در برقراری امنیت پایدار در سطح جامعه به‌طور مستمر یاری و کمک بخواهید.
انتهای پیام

captcha