رقابت ۷۰ نفر در مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان
کد خبر: 3736963
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹

رقابت ۷۰ نفر در مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق لرستان از رقابت ۷۰ نفر در مرحله استانی مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان خبر داد.

رقابت ۷۰ نفر در مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، مهدی بابایی‌پور، دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق لرستان، امروز چهارشنبه، 17 مرداد در آیین افتتاحیه دوازدهمین دوره مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان که در سالن جلسات شرکت توزیع نیروی برق استان برگزار شد، اظهارکرد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآنی صنعت آب و برق در سه بخش همکاران، همسران و فرزندان دانشجو برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این‌که در مرحله شرکتی این مسابقات ۲۵۰ نفر با هم رقابت کردند، اضافه کرد: در مرحله استانی مسابقات ۷۰ نفر با هم رقابت می‌کنند.
بابایی‌پور در رابطه‌با بخش‌ها و رشته‌های این دوره از مسابقات قرآنی، گفت: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان در مرحله استانی در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، مفاهیم، زبان‌آموزی، تحقیق موضوعی ویژه همکاران، همسران همکار و فرزندان دانشجو برگزار می‌شود.
دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق لرستان با ذکر این مطلب که در رشته‌های مفاهیم، زبان‌آموزی و تحقیق موضوعی یک نفر به مرحله کشوری راه پیدا می‌کنند
وی با اشاره به این‌که در رشته قرائت تحقیق و در بخش فرزندان دانشجو، یک نفر آقا و یک نفر بانو به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد، افزود: مدیریت و برنامه‌‌ریزی‌های دقیقی در مرحله شرکتی مسابقات قرآن صنعت آب و برق لرستان انجام شد.
بابایی‌پور با ذکر این مطلب که صنعت آب و برق لرستان در کنار تلاش و کوشش شبانه‌روزی و خدمت به مردم از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و دینی غافل نشده است، اظهار کرد: وزارت نیرو از محدود وزارت‌خانه‌هایی است که شورای فرهنگی دارد.
دبیر شورای فرهنگی دینی صنعت آب و برق لرستان مدیریت مصرف در حوزه آب و برق را وظیفه همگانی برشمرد و گفت: تمام مردم در صرفه جویی در مصرف انرژی پای کار باشند.
وی به وجود پدیده بدمصرفی در کشور اشاره کرد و ادامه داد: فرهنگ‌سازی صرفه‌جویی در مصرف برگرفته از روش‌ها و الگوهای دینی باشد.

انتهای پیام

captcha