رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل و مشکلات هستند
کد خبر: 3737206
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کرمی:

رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل و مشکلات هستند

گروه فرهنگی - رئیس خانه مطبوعات ایلام با اشاره به اینکه رسانه‌ها بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل و مشکلات هستند، گفت: انتظار می‌رود در سایه حمایت‌های بیش‌ازپیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های مختلف، شاهد بالندگی و پویایی رسانه‌های استان در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم .

به گزارش ایکنا از ایلام، عبدالحمید کرمی، رئیس خانه مطبوعات ایلام در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد، اظهار کرد: رسانه‌های استان ایلام باوجود عمر اندکی از کار و فعالیت آنان می‌گذرد از رشد و بالندگی بسیار خوبی برخوردار بوده‌اند .
وی با بیان اینکه امید است در سایه حمایت‌های بیش‌ازپیش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه‌های مختلف، شاهد بالندگی و پویایی رسانه‌های استان در حوزه اطلاع‌رسانی باشیم، افزود: رسانه‌های استان بهترین ظرفیت برای تبیین مسائل و مشکلات هستند و نظرات مردم را به مسئولان انتقال می‌دهند .
رئیس خانه مطبوعات استان ایلام با اشاره به اینکه امروز در جنگ رودررو با دشمنان هستیم، اضافه کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهمی در زمینه ایجاد نشاط در بین مردم‌ دارند و این انتظار می‌رود که نقش اصلی را همچنان به خوبی ایفا کنند .
کرمی یادآور شد: امروزه بسیاری از خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری در ایلام فعالیتی مستمر دارند و برخی از اصحاب رسانه با راه‌اندازی کانال‌های مجازی در انتقال اخبار و رویدادهای خود تأثیرگذار بوده‌اند .
وی عنوان کرد: رسالت اصلی خبرنگاران و رسانه‌ها بازتاب مشکلات و مسائل موجود در اجتماع است اما متأسفانه این روزها با موجی از خبرهای منفی مواجه هستیم، درواقع خبرنگاران باید مانع پمپاژ ناامیدی در جامعه باشند و خبرهای مثبت و سازنده را هم منتقل کنند .
کرمی تصریح کرد: مطبوعات و نشریات محلی در ایلام همواره در خدمت آرمان‌های نظام و مطالبات مردم بوده و در بیان واقعیت‌ها و گرفتاری‌هایی که مردم با آن مواجه هستند، کارنامه درخشانی از خود بر جای گذاشته است.
انتهای پیام
captcha