برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو در مشهد
کد خبر: 3737286
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱

برگزاری مرحله کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو در مشهد

گروه شهرستان‌ها- مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق خراسان رضوی اظهار کرد: مرحله نهایی و کشوری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن وزارت نیرو در مشهد برگزار خواهد شد.

برگزاری مرحل کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو در مشهد

مهدی مرزبان، مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان رضوی، با بیان اینکه دوازدهمین دوره مسابقات قران وزارت نیرو در مرحله استانی با شرکت 150 نفر در مشهد همزمان با روز خبرنگار برگزار شد، گفت: این دوره از مسابقات قران به صورت استانی و در 6 رشته مفاهیم، زبان اموزی، قرائت ترتیل قرآن، قرائت تحقیق قرآن، حفظ کلام الله مجید و تحقیق موضوعی برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این دوره پرسنل این وزارتخانه از مجموعه های آب منطقه ای، شرکت های تولید و توزیع برق و کارکنان برق منطقه‌ای خراسان‌های رضوی، جنوبی و شمالی و همسران کارکنان به همراه دانشجویان شرکت کننده که در مرحله شرکتی رتبه ممتاز کسب کرده بودند، با یکدیگر به رقابت پرداختند.

مرزبان عنوان کرد: از این مرحله 10 نفر در رشته‌های مختلف به مرحله کشوری که در مهر ماه برگزار می شود، راه پیدا خواهند کرد.

برگزاری مرحل کشوری مسابقات قرآن وزارت نیرو در مشهد

اقامه نماز جماعت توسط 50 روحانی
مسئول شورای فرهنگی صنعت آب و برق خراسان رضوی با تاکید بر اینکه 50 روحانی در شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در خراسان رضوی در حال اقامه نماز به صورت جماعت و اجرای برنامه‌های فرهنگی هستند، افزود: هدف از برگزاری مسابقات قرآن پیاده کردن دستورات اسلام و آیات عملی قرآن در جامعه و بدنه وزارت نیرو به همراه خانواده‌هایشان در جهت ارائه خدمت بهتر به مردم است.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های فرهنگی دیگری که توسط این وزارتخانه در حال اجراست، می‌توان به فعالیت‌های امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری مراسم و برنامه‌های عفاف و حجاب با تاکید بر رعایت حجاب از طرف پرسنل ادارات و خانواده‌هایشان، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی در زمینه دینی و اقامه نماز اشاره کرد.

انتهای پیام

captcha