جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی؛ فرصتی استثنایی برای معرفی چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3737603
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۷
عظیمی گفت:

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی؛ فرصتی استثنایی برای معرفی چهارمحال و بختیاری

گروه اجتماعی- مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری امسال میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها است، بیان کرد: این جشنواره فرصتی استثنایی برای معرفی استان خواهد بود که باید غنیمت شمرده شود. 

جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها فرصتی استثنایی برای معرفی چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، مهرداد عظیمی مدیرکل صدا و سیمای استان صبح امروز 20 مرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، با اشاره به اینکه همواره باید مراقب جریان رسانه ای باشیم، بیان کرد: صدا و سیمای استان به تمامی جریان های سیاسی در چارچوب نظام احترام گذاشته است.
وی با بیان اینکه امروز شبکه استانی جهانبین جزء شبکه‌های برتر در مراکز بوده است، افزود: این مرکزدر جشنواره‌های مختلف ملی و بین‌المللی رتبه‌‎های برتر و جوایز متعددی کسب کرده است.
عظیمی ادامه داد: در آخرین ارزیابی انجام شده برنامه های نوروز97 و ماه رمضان، صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری جز 8 مرکز برتر کشور بوده است.
وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات مردمی از وظایف و دغدغه‌های رسانه‌ها است، ادامه داد: برنامه‌های سیمای همدلی، استان در مسیر توسعه و سفر به شهرستان‌ها ازبرنامه‌های تولید شده در راستای رسیدگی به مطالبات مردم بوده است.
عظیمی با بیان اینکه گردشگری مهم‌ترین ظرفیت استان است، گفت: یک تیم حرفه‌ای در حوزه مستند گردشگری دعوت به کار شده و مستند در حال تدوین است و به زودی پخش خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری امسال میزبان بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‌ها است، بیان کرد: این جشنواره فرصتی استثنایی برای معرفی استان خواهد بود که باید غنیمت شمرده شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: برای نخستین بار تمامی اعتبارات این جشنواره از سوی اعتبارات ملی تامین شده است.
انتهای پیام

captcha