ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است
کد خبر: 3737646
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۴
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان:

ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است

گروه اجتماعی- حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است، اظهار کرد: هر کسی، با هر ادبیاتی و در هر قالبی روح ناامیدی را در کالبد نظام بدمد قطعا گناهکار بوده و خون پاک شهدا را لگدمال کرده است.

ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان امروز، 20 مرداد در نشست شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان آستارا، با ابراز خرسندی از حضور در این شهرستان، گفت: پس از گذشت چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، نهال انقلاب اسلامی که با اندیشه آسمانی امام خمینی(ره) نشانده شد و با خون پاک شهدای والامقام آبیاری گردید، به یمن مراقبت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب و پاسداری ملت بصیر ایران به درختی تنومند تبدیل شده که ثمره آن کام مردم مسلمان ایران و آزادی‌خواهان جهان را شیرین کرده است.

وی با بیان اینکه عدد چهل نشانه کمال، رشد و پختگی است و در آیات و روایات اسلامی به این عدد توجه ویژه ای شده است، تصریح کرد: به ‌منظور بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ستادی تحت عنوان «شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در تهران شکل گرفت و ریاست این ستاد به آیت الله جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سپرده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه اولین نشست کشوری شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سال گذشته و به ریاست آیت الله جنتی و با حضور نمایندگان سه قوه و فرماندهان کشوری و لشکری برگزار شد، اظهار کرد: سیاست‌های اصلی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از تشکیل این نشست در تهران تنظیم و به همه استان‌ها ابلاغ شده است.

حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه یکی از مصوبات نشست مذکور تشکیل شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان‌ها به ریاست نمایندگان ولی فقیه در هر استان است، افزود: به ‌همین منظور طی حکمی از سوی آیت الله جنتی، آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت به ریاست این شورا در گیلان منصوب شد.

لزوم اطلاع‌رسانی درست و هنرمندانه عملکرد نظام

وی با بیان اینکه مسئولیت شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان‌ها به ائمه جمعه سپرده شده است، گفت: در پی این مصوبه، احکامی از سوی آیت الله فلاحتی برای ائمه جمعه شهرستان‌ها صادر و مقرر گردید این شورا در 16 شهرستان‌ تشکیل شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه دشمنان قسم‌خورده نظام جمهوری اسلامی ایران از مقاومت و ایستادگی ملت آزاده ایران در طی چهل سال عمر با برکت انقلاب اسلامی درس عبرت نگرفته‌اند، تصریح کرد: دشمنان با تلاش برای ایجاد فاصله بین مسئولان خدمتگزار کشور و مردم به دنبال گسترش ناامیدی و در پی‌ آن دلسردی ملت از انقلاب اسلامی هستند.

حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه دشمنان نظام چهل سال است که با برنامه‌ریزی و دسیسه‌چینی در پی براندازی نظام الهی مردمی جمهوری اسلامی ایران هستند و در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز با تحمیل تحریم‌های جدید، پروژه نخ‌نما و شکست‌خورده براندازی را دنبال می‌کنند، اظهار کرد: ملت شریف ایران با همه وجود در صحنه حاضر است و ضمن افتخار به گذشته و امید به آینده با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای همه نقشه‌های شوم دشمنان نظام را نقش برآب خواهد کرد.

وی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای ارائه کارنامه پربار و درخشان نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم به ویژه نسل جوان دانست و افزود: با تبیین دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی درست و هنرمندانه عملکرد نظام جمهوری اسلامی می‌توان نقشه‌های شیطانی دشمنان را خنثی کرد و روح امید را در کالبد جامعه دمید.

پیگیری مطالبات مردم باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه ناامید کردن مردم از نظام اسلامی گناهی نابخشودنی است، اظهار کرد: هر کسی، با هر ادبیاتی و در هر قالبی روح ناامیدی را در کالبد نظام بدمد قطعا گناهکار بوده و خون پاک شهدا را لگدمال کرده است.

حجت الاسلام اشجری، با بیان اینکه نباید نسبت به مطالبات به ‌حق مردمی که عاشقانه پای بیعت خود با امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر ایستاده‌اند بی‌اعتنا بود، عنوان کرد: امام راحل در فرازی از وصیتنامه خود فرمودند «من به جرات سوگند یاد می‌کنم که مردم زمان ما از مردم زمان پیامبر اکرم(ص)، از مردم زمان امیرمومنان(ع) و از مردم زمان سیدالشهدا(ع) بهتر هستند».

وی با بیان اینکه پیگیری مطالبات مردم باید در اولویت کارهای مسئولان قرار گیرد، ادامه داد: در خاطرات یکی از سران فتنه که اکنون در حصر به سر می‌برد نیز آمده که معمار کبیر انقلاب مردم را جلوتر از مسئولان می‌دانست، زیرا امام مردم ما را شناخته بود و به بزرگی و عظمت آنان پی برده بود و می‌دانست که این مردم در همه پیچ و تاب‌های زندگی به انقلاب و ارزش‌های آن وفادار خواهند ماند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با تاکید بر اهمیت شکل‌گیری شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب در شهرستان‌ها، متذکر شد: برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مختص به دهه فجر نخواهد بود و از هم‌اکنون می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب، مراسم مختلف ملی، انقلابی و مذهبی را با رویکرد پاسداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار کرد.

انتهای پیام

captcha