اعزام اولین کاروان کربلایی اولی‌ها از رفسنجان
کد خبر: 3737735
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴

اعزام اولین کاروان کربلایی اولی‌ها از رفسنجان

گروه اجتماعی - مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان گفت: اعزام اولین کاروان کربلایی اولی‌ها به عتبات عالیات و تلاش برای اعزام دومین کاروان، اعزام هیأت ناشنوایان به مشهد مقدس و ... از جمله فعالیت‌های موکب خاتم الانبیاء رفسنجان است.

به گزارش ایکنا از کرمان، ابراهیم بابایی، مسئول موکب خاتم الانبیاء رفسنجان امروز یکشنبه، 21 مرداد در نشست خبری مسئولان موکب خاتم الانبیاء و ستاد عتبات عالیات رفسنجان با اصحاب رسانه گفت: موکب خاتم الانبیاء رفسنجان غیر از اربعین فعالیت‌های دیگری نیز ارائه داده است که اعزام اولین کاروان کربلایی اولی‌ها به عتبات عالیات و تلاش برای اعزام دومین کاروان، اعزام هیأت ناشنوایان به مشهد مقدس و اعزام یک کاروان بی بضاعت و مشهد اولی از جمله این کارها است.
وی افزود: در بخش کمک به فقرا نیز کمک‌های زیادی انجام داده‌ایم به نحوی که همکاران ما در شب سال نو 100 سبد غذایی به ارزش هر سبد 100 هزار تومان و ماه مبارک رمضان نیز 135 سبد غذایی به ارزش هر سبد 200 هزار تومان اقلام مورد نیاز فقرا و نیازمندان توزیع شد.
بابایی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در این بخش فعالیت بیشتری داشته باشیم و در این راستا از خیّرین نیز استمداد می‌طلبیم تا بتوانیم یاریگر نیازمندان باشیم.
علی عسکری، مسئول خیریه خبازان رفسنجان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: خیریه نان و نمک رفسنجان در سال 96 دارای مجوز شد و در سال 93 و 94 برای عراقی ها در خیمه گاه نان می پختیم تا اینکه در شهریور ماه 96 با موکب خاتم الانبیا آشنا شدیم.
وی با اشاره به اینکه در شهریور ماه 96 خیریه نان و نمک رفسنجان شروع به کار کرد، افزود: در ایام نوروز امسال به 250 خانوار سبد اعتبار دادیم و 250 خانوار را نیز امسال لوازم التحریر می‌دهیم.
مسئول خیریه خبازان رفسنجان از ارسال کمک‌های این خیریه به منطقه جازموریان و رودبار در جنوب استان کرمان در تیر ماه سال گذشته خبر داد و یادآور شد: یک مغازه نانوایی کامل در مسجد مقدس جمکران راه‌اندازی کرده‌ایم و هر پنجشنبه و جمعه نان صلواتی در خیریه خبازان رفسنجان در ورودی درب شماره 5 داریم.
عسکری از راه‌اندازی یک نانوایی صلواتی در مشهد مقدس در آینده خبر داد و تصریح کرد: سه طرح نیز به کمک کمیته امداد و بهزیستی اجرا خواهیم کرد که بالای 100 نفر اشتغالزایی خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha