«باشگاه دختران» از سوی مؤسسه فردوس راه‌‌اندازی می‌شود
کد خبر: 3737794
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

«باشگاه دختران» از سوی مؤسسه فردوس راه‌‌اندازی می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر مؤسسه نسیم فردوس گلستان از راه‌اندازی باشگاه دختران خبر داد و گفت: این باشگاه با رویکرد روانشناسی اسلامی‌ و با هدف برگزاری کلاس‌های مختلف برای دختران راه‌اندازی می‌شود.

مؤسسه نسیم فردوس گلستان مشغول راه‌اندازی باشگاه دختران استآمنه افتخارالدین، مدیر مؤسسه نسیم فردوس گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا؛ بیان کرد: مؤسسه نسیم فردوس گلستان مجوز خود را در سال 1387 از سازمان تبلیغات اسلامی و همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان اخذ کرده است.
مدیر مؤسسه نسیم فردوس گلستان با اشاره به اینکه این مرکز مجوز پیش‌دبستانی خود را از دارالقرآن قدس رضوی گرفته است، اظهار کرد: این مؤسسه در حال حاضر دوره‌های تربیت مربی پیش‌دبستانی را برگزار و همچنین به روستاهای اطراف مربی اعزام می‌کند.

افتخارالدین به دیگر فعالیت‌های این مرکز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر 150 قرآن‌آموز و 6 مربی در مؤسسه در حال فعالیت‌ هستند و  کلاس‌ها و دوره‌های قرآنی متنوعی را برگزار می‌کنند.

وی با بیان این‌که این مؤسسه در حال حاضر به 25 روستای این استان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد، افزود: مؤسسه نسیم فردوس دوره‌های سبک زندگی، کارگاه‌های خدمات مشاوره‌ای و کارگاه تدبر را نیز برگزار می‌کند.

افتخارالدین ادامه داد: در حال حاضر این مؤسسه مشغول به راه‌اندازی باشگاه دختران با رویکرد روانشناسی اسلامی و با هدف برگزاری کلاس‌های مختلف برای دختران، برگزاری جلسات مختلف خداشناسی و خودشناسی و جوان و بلوغ و ... است.

مدیر مؤسسه نسیم فردوس در پایان با اشاره به اینکه این مؤسسه به فعالیت اقتصادی روی آورده است، بیان کرد: از مسئولان تقاضا داریم برای مخترعان جوان بودجه‌ای را در نظر بگیرند و در اختیارشان قرار دهند.
یادآور می‌شود، مؤسسه نسیم فردوس گلستان در گرگان، خیابان شهدا، لاله 4 درب 4 واقع شده است.
انتهای پیام

captcha