آزمون رشد پلکانی حفظ قرآن مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد
کد خبر: 3737822
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶

آزمون رشد پلکانی حفظ قرآن مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد

گروه مسابقات ــ دهمین آزمون رشد پلکانی حفظ قرآن ویژه عموم حافظان نیم جزء تا حفظ کل در مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد.

حسن فراهانی، رئیس دارالقرآن الکریم سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در خصوص دهمین مرحله آزمون رشد پلکانی حفظ قرآن، اظهار کرد: این آزمون ویژه حفاظ مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) از نیم جزء تا حفاظ کل و همچین دیگر حفاظ علاقه‌مند برگزار شد.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای جامه عمل پوشاندن به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن است که امسال، دهمین دوره آن با استقبال و حضور حداکثری برگزار شد.
فراهانی با اشاره به اینکه آزمون فوق را پنج نفر از داوران بین‌المللی کشورمان قضاوت کردند، عنوان کرد: حدود 200 متسابق در بخش بانوان و آقایان در گروه سنی خردسالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان طی این آزمون باهم به رقابت پرداختند.
رئیس دارالقرآن الکریم سازمان صنایع هوایی بیان کرد: آزمون فوق به صورت حضوری و شفاهی برپا شد و داوطلبانی که در مراحل گذشته این آزمون شرکت‌ کرده‌اند، نمی‌توانند در همان رشته‌ها یا رشته‌های پایین‌تر شرکت کنند، بلکه باید در رشته بالاتر و تعداد محفوظات بیشتر ثبت نام کنند. همچنین مراسم تجلیل از برترین‌ها در مهرماه برگزار خواهد شد.
یادآور می‌شود، مدرسه تخصصی پیامبر اعظم(ص) واقع در میدان آزادی، شهرک شهید فکوری، مجتمع آموزشی شهید صنیعی‌پور است.
انتهای پیام

captcha