اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ توسط ۵۰ کانون مسجد در خوزستان
کد خبر: 3737871
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۰

اجرای طرح قرآنی ۱۴۵۲ توسط ۵۰ کانون مسجد در خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ طرح قرآنی ۱۴۵۲ توسط ۵۰ کانون فرهنگی هنری مسجد در خوزستان در حال اجرا است.

اجرای طرح قرآنی 1452 توسط 50 کانون فرهنگی هنری مسجد در خوزستان

نعمت حمدی مسئول کانون فرهنگی ـ هنری امام سجاد (ع) روستای خیبر شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان با بیان اینکه این کانون مجری طرح قرآنی 1452 با محوریت حفظ جزء 30 قرآن کریم در استان است، گفت: این طرح در سه فاز زمانی تابستان(از سوره ناس تا سوره زلزال)، پاییز (از سوره بینه تا سوره طارق) و زمستان (از سوره بروج تا سوره نبأ) اجرا خواهد شد..

وی با بیان اینکه سهمیه استان خوزستان برگزاری 90 کلاس است، گفت: تاکنون 50 کانون فرهنگی ـ هنری در سطح استان خوزستان این طرح را در قالب 80 کلاس اجرا کرده‌اند.

حمدی اظهار کرد: فعالان کانون‌های مساجد جهت شرکت در این طرح قرآنی می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۳۴۵۶۳۹۸ تماس حاصل کنند و یا نام کانون خود را به همراه نام شهر از طریق پیام رسان سروش به شماره ۰۹۱۰۶۳۷۹۷۵۰ ارسال کنند.

یادآور می‌شود؛ طرح ملی حفظ قرآن سال ۱۳۹۷ با محوریت حفظ جزء ۳۰ قرآن کار خود را آغاز کرده است. طبق برنامه‌ریزی انجام شده در ایام تابستان، سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال، پاییز، سوره‌های مبارکه طارق تا بینه و فصل زمستان، سوره‌های مبارکه نبأ تا بروج توسط مؤسسات و دستگاه‌های مختلف برای حفظ به قرآن‌آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام

captcha