سند توسعه جهاددانشگاهی سمنان بر پایه اسناد بالادستی استان تنظیم شده است
کد خبر: 3738086
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱

سند توسعه جهاددانشگاهی سمنان بر پایه اسناد بالادستی استان تنظیم شده است

گروه اجتماعی- رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان از برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان سمنان به‌عنوان برنامه‌ای منطبق بر اسناد بالادستی استان نام برد.

به گزارش ایکنا از سمنان به نقل از ایسنا حسن رهاییف رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان عصر روز گذشته 21 مرداد در جریان دیدار با گروه ارزیابی برنامه ششم توسعه جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به ارزیابی‌های سالانه جهاددانشگاهی کشور از واحدهای استانی اظهار کرد: این ارزیابی‌ها و هدایت‌گری‌ها به پیشرفت و روشن‌تر شدن افق‌های پیش روی این نهاد انقلابی بی‌انجامد.

وی با اشاره به تدوین برنامه توسعه جهاددانشگاهی استان سمنان اظهار کرد: از آغاز فرآیند تدوین این برنامه در جهاددانشگاهی استان تلاش ما بر این بوده که این برنامه در راستای اسناد بالادستی استان و از جمله سند نظریه پایه توسعه و سند ملی توسعه استان و همچنین متناسب با برنامه جهاددانشگاهی کشور تدوین شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان با بیان اینکه جهاددانشگاهی استان کوشیده از جزیره‌ای عمل‌کردن در استان بپرهیزد یاداور شد: سند توسعه جهاددانشگاهی استان در چارچوب برنامه‌ها و اسناد بالادستی استان تنظیم شده تا از ظرفیت‌های استان در اجرایی شدن برنامه‌های جهاددانشگاهی بهره بگیریم.

رهایی با اشاره به انعقاد یک تفاهمنامه بین رئیس جهاددانشگاهی کشور و استانداری سمنان اذعان کرد: بخشی از برنامه‌های جهاددانشگاهی استان که منطبق بر اسناد بالادستی استان بوده را نیز در این تفاهمنامه مشترک گنجانده‌ایم.

وی با بیان اینکه جهاددانشگاهی پیشتر آموزش‌محور بوده گفت: در این چند سال اخیر تلاش ما بر این بوده که از آموزش‌محوری به پژوهش‌محوری تغییر وضعیت دهیم. انتهای پیام

captcha