سلامت نظام در گرو داشتن خبرنگارانی سالم است
کد خبر: 3738089
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳
امام جمعه گلوگاه:

سلامت نظام در گرو داشتن خبرنگارانی سالم است

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام سیدابراهیم میراحمدی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید سالم باشند تا نظام سالم بماند، تصریح کرد: سلامت نظام، در گرو داشتن خبرنگارانی سالم بوده و هدف کلان خبرنگاران برداشتن جهل و آگاهی دادن به مردم است.

سلامت نظام در گرو داشتن خبرنگارانی سالم است

 به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدابراهیم میراحمدی، امام جمعه گلوگاه دیروز، 21 مرداد در نشست صمیمی با خبرنگاران شهرستان گلوگاه به‌مناسبت هفته خبرنگار گفت: همه ما باید اهداف کلان نظام را در نظر بگیریم، امروز خبرنگار است که انقلاب اسلامی را حفظ کرده و شاید می‌توان گفت اگر آن‌ها نباشند انقلاب به انحراف کشیده خواهد شد.

امام جمعه شهرستان گلوگاه در ادامه بیان کرد: امروزه دشمنان علیه ما جنگ ترکیبی به راه انداخته‌اند و اگر شما خبرنگاران در وسط میدان حضور نداشته باشید خیانت بزرگی به نظام کرده‌اید.

این مسئول با اشاره به اینکه خبرنگاران باید سالم باشند تا نظام سالم بماند، مطرح کرد: سلامت نظام، مستلزم سلامت خبرنگاران است؛ هدف کلان خبرنگاران برداشتن جهل و آگاهی دادن به مردم است.

میراحمدی با بیان اینکه خبرنگاران یکی از موانع دیکتاتورها هستند، تصریح کرد: دیکتاتورها از جهل و ناآگاهی مردم استفاده می‌کنند تا بتوانند روی آنها مانور دهند و این وظیفه خبرنگاران است که آگاهی را در جامعه گسترش دهند.

وی افزود: خبر باید دقیق، شفاف و مطابق واقع باشد و اگر خبری مبهم و یا خلاف واقعیت باشد مردم آن را نمی‌پسندند.

محمد خواجوی

انتهای پیام

captcha