طوفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند
کد خبر: 3738119
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
برای دومین روز متوالی؛

طوفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند

گروه اجتماعی- وزش طوفان شدید و فعالیت پدیده ریزگردها در منطقه سیستان، برای دومین روز متوالی ادارات 5 شهر این منطقه را به تعطیلی کشاند.

طوفان ادارات منطقه سیستان را به تعطیلی کشاند

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به‌نقل از روابط عمومی استانداری، وزش طوفان شدید و فعالیت پدیده ریزگردها در منطقه سیستان، برای دومین روز متوالی ادارات 5 شهر این منطقه را به تعطیلی کشاند.
عبدالرحمن شهنوازی، مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری در این خصوص بیان کرد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی سیستان و بلوچستان مبنی بر شدت طوفان گرد و خاک و میزان آلودگی هوا، امروز دوشنبه ادارات 5 شهرستان زابل، هامون، هیرمند، زهک و نیمروز تعطیل است.
وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان، امروز طوفان شدت بیشتری نسبت به روزهای گذشته خواهد داشت.
علی ملاشاهی، رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: طوفانی با سرعت ۱۱۹ کیلومتر برساعت درشمال استان در منطقه سیستان درحال وزیدن است.
رئیس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی استان افزود: شدت طوفان و غلظت گردوغبار و ذرات آلوده کننده هوا به اندازه‌ای است که شعاع دید را تا حد بسیار زیادی کاهش داده است؛ حداکثر میزان غلظت گردوغبار در این منطقه به ۹۰۷۵ میکروگرم بر مترمکعب یعنی ۶۰ برابر حد مجاز رسیده است.

انتهای پیام

captcha