محل مناسب برای اقامه نماز در ادارات مدنظر قرار گیرد
کد خبر: 3738123
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

محل مناسب برای اقامه نماز در ادارات مدنظر قرار گیرد

گروه اجتماعی - دبیر ستاد اقامه نماز استانداری کرمان گفت: با توجه به دستور کار اقامه نماز به جایگاه نماز و نماز جماعت به‌خصوص در ادارات، در نظر گرفتن یک مکان مناسب برای اقامه نماز در ادارات باید مدنظر قرار گیرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیزاده، دبیر ستاد اقامه نماز استانداری کرمان امروز دوشنبه، 22 مرداد در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با توجه به دستور کار اقامه نماز به جایگاه نماز و نماز جماعت به‌خصوص در ادارات و در نظر گرفتن یک مکان مناسب برای اقامه نماز پرداخت.
وی به ابلاغ فرمانداران به‌عنوان رئیس ستاد اقامه نماز ادارات شهرستان توسط وزارت کشور اشاره کرد و گفت: ابلاغ این جایگاه به فرماندار به اهمیت موضوع نماز در ادارات اشاره دارد.
احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: با توجه به بحران اقتصادی در شهرستان‌های انار و رفسنجان، امسال سال سختی برای مردم و دولت است و با این حال باید خدمات دولت را به مردم بازگو کرد.
وی با تأکید بر تکریم و برخورد مناسب با ارباب رجوع افزود: امسال بیش از90 درصد محصول پسته شهرستان انار خسارت دیده که بیش از هزار میلیارد تومان به این شهرستان خسارت وارد شده است.
نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردمی که همیشه در کمک در کارهای خیر پیش‌قدم بودند امسال دراین رابطه حدود 75 درصد مردم ورشکسته شدند.
انتهای پیام

captcha