دشمن جهل را به جای علم ترویج می‌کند
کد خبر: 3738207
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن جهل را به جای علم ترویج می‌کند

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن با اقدامات خود تفرقه را به جای محبت، جهل را به جای علم و خرافات را به جای دین ترویج می‌کند و این شبیه کار ابلیس است.

دشمن جهل را به جای علم ترویج می‌کند

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز  22 مرداد در دیدار با دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح ولایت استان، اظهار کرد: عمر شما در اول بهار زندگی سرمایه‌ای عظیم است و هر کسی باید سرمایه‌ای که دارد بشناسد و به درستی از آن بهره بگیرد تا این سرمایه ضایع نشود.

وی افزود: شناخت انسان در بحث‌های ریشه‌ای بسیار مسئله مهمی است و برای او سوال ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه انسان باید راهکار کشف استعدادهای خود را بداند، عنوان کرد: آرمان‌های انسان نامحدود است چون نامحدود آفریده شده است.

وی بیان کرد: خداوند اجر خودسازی انسان را به عالم دیگری قرار داده چون این عالم گنجایش انسان را ندارد و لذاست که استعدادها در عالم دیگر به اسم جنت تجلی می‌یابد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خطاب به دانش آموزان بسیجی، گفت: دشمنان استعداد انسانی که می‌تواند در راه سیر الی الله، رشد، کمال، علم و تقوا باشد را مشغول می‌کنند به مسائلی که انسان را هلاک می‌کند.

عبادی افزود: دشمن مردم و جوانان را با بازی‌های لهو و لعب، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی سرگرم می‌کند و سر راه کمال انسانی دام می‌گذارد تا او را گرفتار و گمراه کند و نتیجه‌اش این است که امروز مظلومان عالم را قتل عام و شهرهای آنان را ویران می‌کنند.

وی یادآورشد: دشمن با اقدامات خود تفرقه را به جای محبت، جهل را به جای علم و خرافات را به جای دین ترویج می‌کند و این شبیه کار ابلیس است.

انتهای پیام

captcha