11 شهریور؛ زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات شفاهی قرآن بنیاد شهید لرستان
کد خبر: 3738249
تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۷

11 شهریور؛ زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات شفاهی قرآن بنیاد شهید لرستان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان از برگزاری مرحله استانی مسابقات شفاهی قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان یازدهم شهریورماه جاری در استان خبرداد.

11 شهریور زمان برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن بنیاد شهید لرستان

میثم پروانه‌پور،  کارشناس قرآنی بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از برگزاری مسابقات شفاهی قرآن‌کریم ویژه خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات قرآنی نیز در رشته‌های قرائت ترتیل و تحقیق و حفظ قرآن‌کریم نیز یازدهم شهریورماه امسال با حضور منتخبان مرحله استانی در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‎آباد برگزر می‌‏شود.

وی با اشاره به شرکت یک‌هزار نفر در مرحله مقدماتی مسابقات قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان، افزود: در مرحله استانی این مسابقات بین ۱۸۰ تا ۱۹۰ نفر از منتخبان مرحله مقدماتی در دو بخش شفاهی  و کتبی با هم به رقابت می‎پردازند.

پروانه‌پور از برگزاری مرحله استانی مسابقات مفاهیم و تفسیر قرآن ویژه خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان خبرداد و گفت: این مسابقات کتبی با حضور منتخبان مرحله مقدماتی (شهرستانی) دوم شهریورماه جاری در خرم‎آباد برگزار می‌‏شود و مسابقات تفسیر بر اساس جلد دهم تفسیر نمونه و مسابقات مفاهیم قرآن نیز بر اساس کتاب مفاهیم استاد وکیل است.

پروانه‌پور با اشاره به این‌که مرحله استانی مسابقات کتبی مفاهیم و تفسیر قرآن‌کریم در دارالقرآن شهیده لعبت نادی خرم‌‏آباد برگزار می‏‌شود، ادامه داد: منتخبان مرحله استانی این دوره از مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری معرفی می‏‌شوند.

انتهای پیام

captcha