بهره‌مندی ۱۰۰۰ قرآن‌آموز از دوره‌های آموزش عمومی قرآن در کرمانشاه
کد خبر: 3738268
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۵

بهره‌مندی ۱۰۰۰ قرآن‌آموز از دوره‌های آموزش عمومی قرآن در کرمانشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه گفت: امسال آموزش عمومی و تخصصی قرآن در دستور کار این اداره قرار داشت و ۱۰۰۰ قرآن‌آموز در شهر کرمانشاه تحت آموزش‌های عمومی قرار می‌گیرند.

بهره‌مندی 1000 قرآن‌آموز از دوره‌های آموزش عمومی قرآن در کرمانشاه

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، با اشاره به اینکه آموزش عمومی و تخصصی قرآن در دستور کار این اداره قرار داشت، گفت: 1000 قرآن‌آموز امسال در شهر کرمانشاه تحت آموزش عمومی قرآن قرار می‌گیرند.
وی افزود: آموزش‌های عمومی قرآن کریم از ابتدای تابستان در مراکز و مؤسسات قرآنی شهر کرمانشاه آغاز شده و تا ابتدای نیمه دوم سال‌جاری ادامه دارد.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: درکنار آموزش‌های عمومی قرآن آموزش تخصصی که شامل آموزش حفظ جزء 30 قرآن کریم بوده است نیز برای تمامی سنین در مراکز قرآنی ارائه شده است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه اظهار کرد: آموزش روخوانی، روانخوانی، ترجمه و مفاهیم نیز که در مجموع آموزش‌های عمومی قرآن است در مراکز و مؤسسات قرآن ارائه می‌شود.
وی گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی و عمومی قرآن با هدف توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی و ایجاد یک ساختار در این راستا است و مهم‌ترین اهداف این آموزش‌ها را شامل می‌شود.
حجت‌الاسلام محمدی درادامه تصریح کرد: یکی از برنامه‌هایی که این اداره قرآنی در سال‌جاری دنبال می‌کند توانمندسازی مؤسسات استان برای برگزاری دوره‌های قرآنی است.
رئیس اداره امور قرآنی استان کرمانشاه یکی از مهم‌ترین اهداف برگزاری دوره‌های قرآنی را بررسی مفاهیم و آموزه‌های قرآنی دانست و افزود: برگزاری دوره‌های قرآنی با محور اخلاق قرآنی مورد تأکید است.
انتهای پیام

captcha