البرز ۱۱۵ شهید جاویدالاثر دارد
کد خبر: 3738345
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۸

البرز ۱۱۵ شهید جاویدالاثر دارد

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه البرز گفت: تاکنون ۵ هزار و ۲۴۳ شهید البرزی شناسایی شده که ۱۱۵ نفر از آنان شهید جاویدالاثر هستند.

البرز 115 شهید جاوید الاثر دارد

سردار یوسف مولایی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: شهادت در فرهنگ اسلامی جایگاه والایی دارد و خداوند بارها در قرآن به این موضوع اشاره کرده است.
وی افزود: شهدا با تکیه بر مفاهیم والای جهاد و شهادت به رسالت خویش عمل کرده و در هشت سال دفاع مقدس الفبای جوانمردی، ایثار و عدالت را با نثار جان خویش و صف آرایی در برابر دشمن معنا بخشیدند.
این مسئول بیان کرد: شهدا تا آخرین نفس از کیان میهن دفاع و پاسداری کردند و با لبیک به دعوت پیر و مراد خویش به مصاف دشمن رفتند و حماسه‌هایی جاودان خلق کردند.
مولایی تاکید کرد: شهیدان در راه اسلام، قرآن، کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را فدا کرده و توانستند برای مردم و میهن اسلامی خود افتخارآفرین باشند و ما باید همیشه یاد و خاطره آنان را زنده نگه داریم.
فرمانده سپاه البرز در ادامه از برگزاری کنگره شهدای البرز به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا سخن به میان آورد و گفت: این کنگره، مهرماه سال جاری در منطقه عملیاتی لشکر 10 سیدالشهدا(ع) واقع در منطقه عمومی حصارک برگزار می‌شود که قبل از برگزاری این کنگره و از ابتدای هفته دفاع مقدس رزمایش فرهنگی هنری با حضور دستگاه های مختلف اجرایی برگزار خواهد شد.
این مسئول در پایان به تعداد شهدای البرز اشاره کرد و افزود: تاکنون 5 هزار و 243 شهید البرزی شناسایی شده که 115 نفر از آنان شهید جاویدالاثر هستند.
انتهای پیام./

captcha