کمک هزینه مرکز آلمانی برای پروژه «مسلمانان جهان»
کد خبر: 3738365
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به دانشجویان فوق‌دکترا و محققان ارائه داده می‌شود؛

کمک هزینه مرکز آلمانی برای پروژه «مسلمانان جهان»

گروه بین‌الملل - مرکز مدرن «لایبنیتس» در شهر برلین آلمان، به شماری از دانشجویان فوق‌دکترا و محققان برجسته برای حضور در پروژه «مسلمانان جهان، جهان اسلام» کمک هزینه ارائه می‌دهد.

به گزارش ایکنا؛ رایزنی فرهنگی ایران در آلمان به نقل از سایت مرکز مدرن لایبنیتس اعلام کرد: این کمک‌هزینه به محققانی که در آلمان زندگی می‌کنند، تعلق نمی‌گیرد.

پروژه «مسلمانان جهان، جهان اسلام» به بررسی تعاملات، ارتباطات، شکاف‌ها و تنش‌ها در جهان اسلام در دوره‌های معاصر می‌پردازد و درک شیوه زندگی، هنجارها و اعتقادات مسلمانان در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و زمینه‌های اقتصادی را امکان‌پذیر می‌سازد.

این کمک‌هزینه به‌مدت دو ماه در اختیار محققان برجسته و دانشجویان فوق‌دکترا قرار می‌گیرد و مدت آن افزایش نمی‌یابد. دانشجویان پذیرفته شده هر ماه هزار یورو برای هزینه‌های اقامت، سفر و حقوق ماهانه دریافت می‌کنند. همچنین این هزینه می‌تواند ۵۰۰ یورو در ماه افزایش یابد.

علاقمندان ‌باید فرم درخواست را به همراه نامه‌ اعلام انگیزه، توصیفی از پروژه پژوهشی، رزومه، نشریات منتشر شده و مدرک دکترای خود را تا 26 مرداد(هفدهم آگوست سال جاری میلادی) تنها از طریق ایمیل برای مرکز مدرن لایبنیتس در شهر برلین آلمان ارسال کنند. مسئولان این مرکز، تا نوامبر ۲۰۱۸، پذیرفته‌شدگان را مشخص خواهند کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

captcha