همه باهم در پویش «جوانیاری محله مهربانی» شرکت کنیم
کد خبر: 3738439
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵

همه باهم در پویش «جوانیاری محله مهربانی» شرکت کنیم

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج گفت: برای حمایت از پویش «جوانیاری محله مهربانی»، خیرین به هر میزان که لازم می‌دانند کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.

همه باهم در پویش «جوانیاری محله مهربانی» شرکت کنیم

سیدروح الله فضلی در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: این آیین شب گذشته(22مرداد) در قالب طرح پویش جوانیاری محله مهربانی در پنج نقطه شهر کرج شامل مسجد، حسینیه، بوستان و سالن اجتماعات شهری با حضور عموم مردم برگزار شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح علاوه بر برگزاری آیین ازدواج آسان برای تهیه جهیزیه و لوازم زندگی این زوج های جوان از کمک خیرین استفاده می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه در اجرای طرح محله مهربانی تا کنون 100 جهیزیه برای نوعروسان محلات کرج تهیه شده، گفت: قرار است تا این جهیزیه ها در روز عید سعید غدیر به نوعروسان اهدا شود.
فضلی اضافه کرد: همچنین طرحی به عنوان جشن غدیر و پویش جوانیاری در روز عید غدیر در کرج برگزار می‌شود که در این طرح قرار است که تمام زوج‌های جوانی که از ابتدای سال 96 تا میلاد امام رضا(ع) در سال 97 ازدواج کرده‌اند دعوت شده و با قید قرعه هدایای ویژه‌ای به آن ها اهدا شود.
معاون فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان کرج برگزاری مسابقه فرهنگی برای نوجوانان و کودکان را از دیگر برنامه‌ها برای روز عید سعیدغدیر عنوان کرد و گفت: این مسابقه با عنوان داستانک غدیر برگزار می‌شود که به قید قرعه به 13 نفر از برندگان این مسابقه 13 دوچرخه هدیه داده می‌شود.
وی ابرازکرد: همچنین برای تمام زوج‌های شرکت‌کننده در این جشن که از تمام اقشار هستند، یک هدیه عمومی که با کمک خیرین تهیه شده و شامل یک ست لوازم خانگی است، اعطا می‌شود.
این مسئول با اشاره به اینکه برای برگزاری هرچه بهتر این جشن و ترویج ازدواج آسان به کمک خیرین نیاز است، گفت: به همین منظور برای حمایت از پویش جوانیاری محله مهربانی یک سامانه پیامکی به نام هیات رزمندگان محله مهربانی به شماره #313*4*733* در نظر گرفته شده تا خیرین به هر میزان که لازم می‌دانند کمک‌های نقدی خود را اهدا کنند.
فضلی افزود: این برنامه با هدف حمایت از جوانان شهرستان برگزار شده تا در این طرح بگوییم که در این شرایط سخت جامعه همه با هم به جوانان کمک کنیم تا تشکیل زندگی داده ضمن اینکه بایستی انتظارات خود را برای تشکیل زندگی نیز کاهش دهند.
انتهای پیام./

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
maryam kabiri
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۴
0
0
سلام پارسال پویش مردمی تو قرعه کشی یخچال برنده شدیم ندادن بهمون
مریم کبیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۸/۰۲/۱۶ - ۲۱:۵۸
0
0
سلام پارسال پویش مردمی تو قرعه کشی یخچال برنده شدیم ندادن بهمون
captcha