جمعی از اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار کردند
کد خبر: 3738443
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

جمعی از اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار کردند

گروه اجتماعی- معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام از حضور 400 نفر از اقشار مختلف مردم استان چهارمحال و بختیاری در دیدار روز گذشته مردم سراسر کشور با مقام معظم رهبری در حسینه امام خمینی(ره) خبر داد.

جمعی از اقشار مختلف چهارمحال و بختیاری با رهبر انقلاب دیدار کردند

حمیدرضا توسلی، معاون تبلیغات و روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام در گفت و گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری گفت: به همت و پیگیری‌های نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، 400 نفر از اقشار مختلف مردم چهارمحال و بختیاری برای تجدید عهد و پیمان دوباره و لبیک‌گویی به ندای رهبر معظم انقلاب به محضر ایشان مشرف شدند.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قمر بنی هاشم (ع) استان افزود: کاروان مشتاقان زیارت رهبر معظم انقلاب اسلامی از استان چهارمحال و بختیاری به تعداد 400 نفر از اقشار مختلف مردم استان عازم دیدار با مقام معظم رهبری شدند و از فرمایشات ارزشمند معظم‌له بهره‌مند شدند
وی بیان کرد: دیدار با مقام معظم رهبری یکی از تقاضاهای مکرّر و پیگیر مردم استان از نماینده ولی‌فقیه در استان بوده که با پیگیری‌های ایشان در 18 شهریورماه سال 1394 تعداد 1200 نفر از مردم استان و امروز 22 مرداد سال1397 نیز تعداد 400 نفر از اقشار مختلف مردم استان به دیدار رهبر انقلاب مشرف شدند.
توسلی خاطرنشان کرد: از همه اقشار مختلف مردم استان در این دیدار که یک رویداد مهم و ماندگار فرهنگی برای استان بود، شرکت کردند.
وی گفت: همه ساله رهبر انقلاب با مردم استان های مختلف دیدار می کنند که امسال 7 استان در نوبت قرار گرفتند که استان چهارمحال و بختیاری نیز ازجمله این استان ها بود.

captcha