اتحاد مردم و مسئولان؛ شاه‌کلید حل مشکلات کشور
کد خبر: 3738492
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

اتحاد مردم و مسئولان؛ شاه‌کلید حل مشکلات کشور

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: در فضای کنونی شاه کلید رفع مشکلات پیش‌ روی کشور تنها اتحاد مردم و مسئولین است و باید نگاه و رویکرد علمی به مسائل داشته باشند.

اتحاد مردم و مسئولین شاه کلید حل مشکلات کشوربه گزارش ایکنا از زنجان، حمیدرضا عزیزپور، مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان در جلسه تودیع و معارفه شهردار جدید خرم‌دره با اشاره به ویژگی‌های مدیران جهادی از دیدگاه حضرت علی(ع)، عنوان کرد: از مهم‌ترین این ویژگی‌ها می‌توان به خدا ترس بودن، مهربانی با مردم و زیردستان، تحمل مشکلات و سعه صدر، رعایت عدل و انصاف، مردم‌گرایی، تواضع و فروتنی، رعایت تساوی و عدالت در رفتار و گفتار اشاره کرد.
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری نیز در خصوص مدیریت شهری به مدیران توصیه‌هایی داشتند، گفت: از مهم‌ترین این توصیه‌ها می‌توان به همکاری مبتنی بر منطق و قانون، دین‌داری امانت‌داری، نگاه علمی، روحیه خدمت‌گزاری، عدالت‌خواهی، دوست داشتن مردم، سلامت اخلاقی و مالی، تسهیل مراجعات و کار مردم، تکریم ارباب رجوع، لزوم تعامل مسئولان شهری با مردم مبارزه با فساد تفاهم و همدلی شورا اشاره کرد.
عزیزپور با تاکید بر ضرورت مشارکت مردم در امور شهری، تصریح کرد: مردم و مسئولان به ویژه شورای شهر خرم‌دره باید با ترکیب اکثریت از شهردار حمایت کنند تا شاهد اتفاقات خوب در شهرستان باشیم.
وی با اشاره به شرایط خاص کشور، ادامه داد: در فضای کنونی شاه کلید رفع مشکلات پیش‌روی کشور تنها اتحاد مردم و مسئولین است.
انتهای پیاک
captcha